آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

بازیگر "اخراجی ها ": همه فکر می‌کردند با "اخراجی ها" موفق می‌شوم اما نشدم / به خاطر پول در فیلم‌های بی‌کیفیت بازی می‌کنم



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,فضلی

 امیر فضلی گفت: بسیاری بعد از"اخراجی ها" به من می گفتند که تو از این به بعد سینما را زیر و رو می کنی و همه برای ایفای نقش در آثارشان به تو زنگ می زنند اما این اتفاق رخ نداد و هیچ کس هیچ پیشنهادی به من نداد .

ارژنگ امیر فضلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان گفت: سال گذشته یک فیلم کودک به کارگردانی حسین قناعت را به پایان رساندم و درکنار آن یک تله فیلم هم بازی کردم. روز گذشته هم حسین قناعت طی تماسی از من خواست تا دوباره در فیلم کودک او به ایفای نقش بپردازم.

وی افزود: بسیاری بعد از"اخراجی ها" به من می گفتند که تو از این به بعد سینما را زیر و رو می کنی و همه برای ایفای نقش در آثارشان به تو زنگ می زنند اما این اتفاق رخ نداد و هیچ کس هیچ پیشنهادی به من نداد .

امیر فضلی ادامه داد: من هم که سر  گنج ننشسته ام به همین دلیل مجبور شدم کارهایی را بپذیرم که کیفیت چندانی ندارد. البته این موضوع بستگی به دیدگاه کارگردانان هم دارد یک طرف کار هم تهیه کنندگان هستند گاهی آنها می گویند که ما پول می دهیم بنابراین باید کسانی که دوست داریم در اثرمان حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : این روزها از روی بی پولی کارهای بی کیفیتی  انجام می دهم که دلم نمی خواهد اما مجبورم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------