آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

فرشاد گل سفیدی: «علی البدل» دایی جان ناپلئون دیگری است



اخباربازیگران,خبرهای بازیگران,علی البدل

فرشاد گل سفیدی با اشاره به اینکه «علی البـــدل» با دوربیـن جدیدتری نسبــــت به آثار گذشته سیــروس مقدم تصویربرداری می شود، از موفقیت های این اثر در تلویزیون صحبت کرد.

برنا- فرشاد گل سفیدی با اشاره به اینکه «علی البـــدل» با دوربیـن جدیدتری نسبــــت به آثار گذشته سیــروس مقدم تصویربرداری می شود، از موفقیت های این اثر در تلویزیون صحبت کرد.

فرشاد گل سفیدی مدیر تصویربرداری سریال «علی البدل» در گفت و گو با ما در رابطه با آخرین وضعیت تصویربرداری این اثر تلویزیونی، اظهار داشت: نزدیک ۲ ماه به پایان تصویربرداری این فیلم باقی مانده است، روزانه ۴ الی ۶ دقیقه ضبط می کنیم. وی با اعلام اینکه با دوربینی جدید «علی البدل» تصویربرداری می‌شود، گفت: در این سریال با مدل جدیدتری سریال، تصویربرداری‌ می‌شود. همچنین در مبحث نور از نورهای جدیدتری استفاده کرده‌ایم که امیدوارم این تغییرات به مذاق مخاطب خوش بیاید.

گل سفیدی با اشاره به اینکه تازه‌ترین سریال سیروس مقدم، «دایی جان ناپلئون» دیگری در تلویزیون است، تصریح کرد: زمانی که گروه حرفه‌ای بر سر یک پروژه نمایشی حاضر باشند، مطمئنا باشید محتوای فیلم به قدری غنی خواهد بود که مورد توجه عموم مردم قرار خواهد گرفت، «علی البدل» از داستان خوبی به همراه بازیگران خوبی بهره می برد، همین مسئله موجب ارتقاء آثار سیروس مقدم همواره شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------