لعیا زنگنه: با کیمیایی قرارداد دارم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامبد جوان

این بازیگر با اعلام اینکه با مسعود کیمیایی برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید وی قرارداد دارد از بی‌اساس‌بودن شایعات خبرداد.

 صبا - بازیگر تلویزیون و سینما که بیش از این هم با مسعود کیمیایی سابقه همکاری را داشته است در گفت‌وگو با خبرنگار صبا درخصوص وضعیت حضور خود در فیلم سنمایی «قاتل اهلی»، گفت: با مسعود کیمیایی در رابطه با نقش‌آفرینی در این اثر قرارداد منعقد کردم و به شایعاتی که این روزها در رابطه با حذف یک سری از بازیگران در این اثر مطرح می‌شود، کاملا بی‌توجه هستم و منتظر آغاز فیلمبرداری این اثر هستم چرا که همکاری با کیمیای برای هر بازیگری افتخار محسوب می‌شود.

حضور پرستویی در نقش اصلی «قاتل اهلی» حکایت از حذف فرهاد اصلانی دارد که در پیش‌تولید قبلی بنا بود نقش اصلی فیلم یعنی نقش یک یقه سفید متنفذ را بازی کند.اصلانی برای بازی در این اثر قرارداد سفیدامضاء بسته بود اما در نهایت از پروژه کنار گذاشته شد که تلاش‌های خبرنگار صبا برای ارتباط گیری با وی و حل‌شدن این شائبه‌ها نتیجه‌ای در پی نداشت.

بقيه عوامل و بازيگران «قاتل اهلى» در حال انتخاب هستند كه با قطعى‌شدن اين فهرست طى روزهاى آينده نام آنها رسانه‌اى خواهد شد.

طبق برنامه‌ريزى انجام‌شده فيلمبردارى «قاتل اهلى» به تهيه‌كنندگى منصور لشكرى‌قوچانى تا چند هفته ديگر در تهران آغاز مي‌شود.

«قاتل اهلی» درباره یقه سفید یا رانتخوار کلانی است که دچار مشکلات عدیده با اعضای خانواده و بخصوص فرزندانش است

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------