آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

عبدالجبار کاکایی ترانه تیتراژ «کشیک قلب» را سرود / پخش مجموعه ویژه شب‌های قدر از جمعه



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,کشیک قلب

«کشیک قلب» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی علی پورکیانی، در 6 قسمت از جمعه این هفته جایگزین «پادری» می شود.

علی پورکیانی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «کشیک قلب» در خصوص آخرین وضعیت این سریال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هم اکنون مراحل پایانی صداگذاری و آهنگسازی را پشت سر می گذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: آهنگسازی تیتراژ مجموعه «کشیک قلب» را آرمان موسی پور برعهده دارد. شعر ترانه تیتراژ را عبدالجبار کاکایی سروده و علیرضا دراک خواننده آن است. مهدی زارع نیز آهنگسازی متن را بر عهده داشته است.

پورکیانی در پایان اظهار داشت: «کشیک قلب» جمعه این هفته جایگزین مجوعه تلویزیونی «پادری» خواهد شد.

«کشیک قلب» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام، تهیه کنندگی علی پورکیانی و با بازی محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی و با حضور آتیلا پسیانی، کاظم ه‍ژیرآزاد و بهاره رهنما است که در شب های قدر از شبکه یک سیما پخش می شود.
 
دیگر عوامل آن عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه: الهام اخوان، عکاس: مهدی دلخواسته.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------