آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

بهاره کیان افشار: توجه به ساخت سینما در شهرستان‌ها بسیار مهم است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بهاره کیان افشار

نیازهای فرهنگی هم مانند بسیاری از نیازها قابل اهمیت و پیگیری است. پس باید در این زمینه بیشتر رسیدگی شود و مورد توجه قرار بگیرد تا به اکران رو به رشد سینما کمک شایانی شود.

بهاره کیان افشار بازیگر سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛  در خصوص نیاز مبرم شهرستان ها به سینما و پردیس های سینمایی گفت: نیازهای فرهنگی هم مانند بسیاری از نیازها قابل اهمیت و پیگیری است. پس باید در این زمینه بیشتر رسیدگی شود و مورد توجه قرار بگیرد تا به اکران رو به رشد سینما کمک شایانی شود.

وی از تمایلش به بازی در فیلم‌هایی مانند «بارکد» که در قالب داستانی کمدی حرف‌های فراوانی برای گفتن دارند، اینگونه بیان کرد: به شخصه تمایل فراوانی برای بازی در این نمونه فیلم‌ها دارم؛ چون مردم آثاری که در قالب کمدی بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها را بیان می‌کند و نتیجه بخش است را با حوصله می بینند.

این بازیگر با بیان این مطلب که نبود هماهنگی بین شورای پروانه نمایش و ساخت به فیلم ها ضربه می‌زند، عنوان کرد: از این دو شورا تقاضا دارم هماهنگی لازم را بین خودشان به وجود بیاورند تا فیلم هایی که با دشواری فراوان ساخته می شوند به راحتی متضرر نشوند.

بازیگر «زرد» درخواستش از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس را بیان کرد و گفت: در خواست ما در قالب یک کلمه و جمله نیست؛ اما امیدوارم دست سینماگران ما را بیشتر باز بگذارند و اگر فیلمی که با صرف انرژی، وقت، هزینه و امیدواری ساخته می شود قابل پخش نیست، از همان ابتدا دستور ساخت صادر نشود تا به در بسته نخورد. پس رسیدن به نظر و نتیجه واحد و هماهنگ بودن در این زمینه مهمترین خواسته ما خواهد بود.

کیان افشار در بخش پایانی صحبت های خود خاطر نشان کرد: از کمیسیون فرهنگی مجلس تقاضا دارم لطفا برای مردم کار کنید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------