آهو خردمند: دوست ندارم خودم را در یک نقش تکرار کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خردمند

آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: «این روزها فعالیت خاصی در عرصه تصویر ندارم، چرا که کارها تکراری شده و دوست ندارم خودم را در یک نقش تکرار کنم. نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شوند تکراری هستند.»

آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها بیشتر مشغول نقاشی است. او درباره فعالیت‌های خود در عرصه تصویر گفت: این روزها فعالیت خاصی در عرصه تصویر ندارم، چرا که کارها تکراری شده و دوست ندارم خودم را در یک نقش تکرار کنم. نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شوند تکراری هستند و فیلمنامه‌های جالبی به دستم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: بنابراین این روزها بیشتر وقتم را صرف نقاشی و سفر می‌کنم و به تازگی از سفر برگشته‌ام. مدت 10 روز در یک گالری در رم ایتالیا نمایشگاهی از آثارم برگزار کردم که نمایشگاه تقریباً موفقی بود، از این جهت می‌گویم تقریباً موفق، چرا که این روزها به دلیل شرایط اقتصادی حاکم در ایتالیا خیلی آثار هنری با استقبال مواجه نمی‌شوند و بیشتر گالری‌ها در حال تعطیل شدن هستند.

خردمند همچنین درباره برگزاری نمایشگاهی از آثارش در داخل کشور نیز عنوان کرد: سال گذشته نیز نمایشگاهی در گالری آریا داشتم و بعد به تورنتو و لس آنجلس رفتم و در آنجا نیز نمایشگاهی از آثارم برپا کردم، اما امسال فکر می‌کنم همین یک نمایشگاه کافی است.

بازیگر فیلم سینمایی" مهمان داریم" درباره حضور مجددش در سینما بیان کرد: در این مدت پیشنهاد‌هایی داشتم، اما معمولاً کارهای پیشنهادی تکراری هستند و تمایلی به بازی در آن‌ها ندارم، مگر آنکه نقشی باشد که واقعاً دلم را بلرزاند و بخواهم درآن حضور داشته باشم در غیر این صورت ترجیح می‌دهم کار نکنم.


وی همچنین با اشاره به اینکه سینمای این روزها روند رو به جلویی را طی می‌کند، گفت: به نظرم این روزها سینما حال بهتری دارد و اتفاقاتی در حال شکل‌گیری است. نسل جوان فعال در سینما با دانش جهانی که به واسطه فضای مجازی و دسترسی به فیلم‌های روز جهان دارند و همچنین دنبال کردن اتفاقات روز دنیا توانسته موفق باشد و تکانی به سینمای ایران بدهد و امیدوارم که نسل جوان، بتواند سینمای ما را از وضعیتی که در آن قرار گرفته، نجات دهد. بخصوص بازیگران ایرانی خیلی خوب کار کرده‌اند و به جرات می‌توانم بگویم که نسل جدید بازیگران در مقابله با بازیگران خارجی در حال تلاش و کوشش هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------