استفاده از تکنیک‌های ویژه تصویربرداری در "علی البدل"



اخباربازیگران,اخبارهرنمندان,حسین محب اهری

محبت اهری از سریال تلویزیونی "علی البدل" به عنوان نقطه عطفی در سریال سازی ایران یاد کرد و گفت: سیروس مقدم و گروهش هم اکنون در روستاهای اطراف همدان مشغول تصویربرداری هستند.

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با  میزان با اشاره به روند تولید سریال "علی البدل" گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سریال "علی البدل" هستیم و گروه سازنده کارها را طوری تنظیم کرده اند که بنده به دلیل بیماری و طی کردن مراحل درمان بتوانم در مواقع مناسب سر صحنه حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه و نیم از تصویربرداری این سریال زمان سپری شده و این اثر در سه روستای اطراف همدان به نام های ورکانه که به دلیل نوع معماری اش جز فهرست ثبت جهانی هم قرار گرفته،‌ اشتران در 50 کیلومتری همدان و شبدین درحال تصویربرداری است.

این بازیگر سینما در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: مشخص نیست تصویربرداری علی البدل چه زمانی به پایان برسد اما می توان گفت که تعلل لوکیشن های بکر باعث می شود این سریال به نقطه عطفی در روند سریال سازی ایران تبدیل شود.

محب اهری همچنین تصریح کرد: در روند تصویربرداری سریال علی البدل از مسائل فنی گرفته تا تکنیک های مختلف از جمله استفاده از دوربین های مجهز زیر آب استفاده شده و فرشاد گل سفیدی برای تصویربرداری این اثر تمام مهارت های خود را به کار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در این سریال که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در حال تولید است با هنرمندانی چون مهدی فیخم زاده،‌ محسن تنابنده، احمد مهران فر و هادی کاظمی درحال بازی هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------