ستاره اسکندری از شکست تلویزیون گفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر با بیان این که به تازگی از اجرای نمایش ˝هم هوایی˝ رها شده است، بیان کرد به شدت منتظر اکران فیلم ˝نیمه شب اتفاق افتاد˝ است.

هنر آنلاین- ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به ما گفت: به تازگی اجرای نمایش "هم هوایی" را در بروکسل و وین به اتمام رساندیم و به ایران برگشتیم و اجراهای خیلی خوبی داشتیم و استقبال بسیار چشمگیر بود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره برای حضور در چند کار هستم، ولی هنوز هیچ یک قطعی نشده است و نمی‌دانم که با کدامیک به توافق خواهم رسید. هر دو سریال هستند، یکی برای تلویزیون است و دیگری برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

بازیگر فیلم سینمایی "نزدیک‌تر" درباره فیلم‌هایی که در نوبت اکران دارد، اظهار کرد: تنها کاری که به شدت منتظر اکران آن هستم کار خانم تینا پاکروان است، به نام "نیمه شب اتفاق افتاد" که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و الان منتظر دریافت پروانه نمایش آن هستیم تا اکران عمومی شود.

اسکندری همچنین درباره حضور در شبکه نمایش خانگی و موفقیت‌هایی که این شبکه در پخش سریال‌ها کسب کرده است بیان کرد: من سال گذشته در سریال "دندون طلا" به کارگردانی داود میرباقری حضور داشتم که پیش از سریال" شهرزاد" این سریال از شبکه نمایش خانگی پخش شد و مقدمه خوبی بود برای سریال "شهرزاد" و هوشمندی خوبی بود از جانب داود میرباقری و حسن فتحی که هر دو کار را همزمان وارد شبکه نمایش خانگی نکردند تا این کارها به لحاظ جذب مخاطب شبکه نمایش خانگی بتوانند موفق باشند.

وی ادامه داد: به نظرم خیلی اتفاقات در شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون متفاوت است و امیدوارم تلویزیون با این تغییر مدیریت‌ها بتواند به روزهای اوج خود باز گردد، چرا که حسن فتحی‌ها و داود میرباقری‌ها همه از بچه‌های تلویزیون بودند و حتی بسیاری از بازیگرانی که الان در سینما و شبکه نمایش خانگی امروز فعال هستند، قبلا بچه‌های تلویزیون بودند.

بازیگر سریال "نرگس" درباره رقابت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: واقعیت این است که تلویزیون در برابر شبکه خانگی شکست خورده و شرایط ناهمواری اتفاق افتاده که باعث شد تا شبکه نمایش خانگی در رقابت با تلویزیون امروز برنده باشد. ولی این اتفاق هم توسط همان بچه‌های تلویزیون رخ داده است و امیدوارم شرایطی اتفاق بیفتد تا این رقابت سالم و همپا باشد و ما در تلویزیون بتوانیم دوباره کارهای خوبی ببینیم و همزمان در شبکه نمایش خانگی هم بتوانیم این اتفاقات خوب را داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------