روایت بازیگر ایرانی از انفجار استانبول



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,احمدی

همه ما برای انجام یکسری کارها به ترکیه رفته بودیم که در روز واقعه به استانبول آمدیم و در فرودگاه منتظر پرواز نشستیم.

باشگاه خبرنگاران- مهران احمدی بازیگر سینما  در خصوص حضور ریما رامین‌فر، امیرحسین رستمی و خودش در فرودگاه ترکیه و انفجاری که رخ داد، گفت: همه ما برای انجام یکسری کارها به ترکیه رفته بودیم که در روز واقعه به استانبول آمدیم و در فرودگاه منتظر پرواز نشستیم.
 
وی افزود: قبل از پرواز به ایران، کیف دستی ریما رامین‌فر که پاسپورت و بقیه مدارک وی در آن بود گم شد و به اتفاق گفتیم، اگر پیدا نشد شب در فرودگاه می‌مانیم و فردا از طریق کنسول‌گری برای دریافت پاسپورت و بقیه مدارک وی اقدام می‌کنیم؛ چون از آنجایی که رامین‌فر مدارک نداشت نمی‌توانستیم به هتل بازگردیم.
 
وی ادامه داد: نمی‌دانم چه چیزی باعث شد که بیکار ننشینیم و پیگیر پیدا شدن پاسپورت رامین‌فر شویم. حدس زدیم که به احتمال زیاد کیف درون تاکسی افتاده باشد. خوشبختانه تاکسی که ما را به فرودگاه آورد، متعلق به هتل محل اقامت ما بود و از آن طریق توانستیم تاکسی را پیدا کرده و کیف با محتویات آن را برگردانیم.
 
این بازیگر اضافه کرد: ساعت دو بود که از فرودگاه ترکیه به سمت ایران پرواز کردیم که ظاهرا دو ساعت بعد از ما این انفجار رخ داد و الان بقیه بچه‌ها بجز من که در شمال ایران هستم، در تهران حضور دارند.
 
گفتنی است؛ امیر حسین رستمی، ریما رامین فر و مهران احمدی ساعتی قبل از این انفجار در فرودگاه آتاتورک ترکیه حضور داشتند. این حادثه شب گذشته اتفاق افتاد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------