آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ویشکا آسایش: بازی در «دراکولا» برایم چالش برانگیز بود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ویشکا آسایش

اولین بار بود که چنین نقشی را با این گریم در دوران بازیگری تجربه می‌کردم.

ویشکا آسایش، بازیگر سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به علت همکاری با فیلم رضا عطاران در فیلم «دراکولا» گفت: به شخصه سوژه فیلم را دوست داشتم و از طرفی کار با عطاران همیشه جذاب است، چون هم خودش و هم فیلم هایی که می‌سازد متفاوت بوده و کمدی خاص خودش را دارد.

وی استقبال از «دراکولا» را این طور پیش بینی کرد: این فیلم از لحاظ پرداختن به نقش، سوژه و سایر مسائل متفاوت است و با وجودی که پیش بینی کاری سخت است، به نظرم با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شود.

این بازیگر با اشاره به فقدان حضور فیلم «دراکولا» در جشنواره فجر عنوان کرد: همه دوست دارند فیلمشان در جشنواره باشد، اما جدا از این بحث احتمال می دادم که جایزه بگیرد و پتانسیل کاندید شدن در بخش های مختلف را داشت. یکی ازآنها طراحی صحنه و لباس بود که به شدت فوق العاده است.

آسایش با اشاره به اینکه نقشش در «دراکولا» چالش خاص خودش را داشته است، افزود: با وجود اینکه نقشم در این فیلم نسبت به آقایان کمتر است، اما چلنج خاص خودش را داشت. از طرفی متفاوت بودن آن به دلچسبی نقش می‌افزود، چون اولین بار بود که چنین نقشی را با این گریم در زندگی بازیگری تجربه می کردم. در کل می‌توان گفت این موضوع یک قدم به سمت جلو گام برداشتن است.

وی نظرش را در مورد فیلم «چهارشنبه» اینگونه بیان کرد: در جریان پروسه ساخت این فیلم بودم، حتی در مورد یکی از نقش ها پیشنهاد هم شد که متاسفانه درگیر کار دیگری بودم و نتوانستم قبول کنماما تعریف آن را شنیدم.

بازیگر فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» افزود: به طور کلی با فیلم اولی‌ها موافقم، چون پتانسیل بالایی دارند و امروزی تر هستند. فقط باید به آنها فضا و اجازه کار داد تا خودشان را بیشتر نشان دهند.

آسایش در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص تبلیغ کردن فیلم‌ها توسط هنرمندان با حضور برای دیدن آثار سینمایی یکدیگر در سالن‌های سینما و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: این یک اتفاق جدید است که امیدوارم برای «دراکولا» و دیگر فیلم ها نیز رخ دهد. به شخصه از مردم درخواست می کنم به تبلیغات آثار سینمایی کمک کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------