آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حسین محب اهری: پزشکان جوابم کرده‌اند / به علت بیماری، در یک هفته 12 کیلو وزن کم کردم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حسین محب اهری

در این روزها اوضاع جسمانی من به شدت به هم ریخته است؛ سرطان از آن دسته بیماری هایی است که به سرعت انسان را از پا می اندازد.

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه این روزها دوباره بیماری سرطان به سراغش آمده، در این خصوص در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ ابراز داشت: حدود یک ماه پیش شرایط جسمانی‌ام از حالت طبیعی خارج شد و دوباره نشانه‌هایی از بیماری را  در وجودم احساس کردم و 10 روز پیش از عوامل سریال «علی البدل» اجازه گرفتم تا به پزشک مراجعه کنم. بعد از انجام آزمایش‌های مختلف و اسکن های گوناگون دکتر معالجم به من گفت: دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید و من را برای پیوند مغز استخوان به بیمارستان شریعتی فرستاد. در نهایت قرار است در خصوص وضعیتم کمیسیون پزشکی انجام شود تا نتیجه نهایی اعلام شود.

حسین محب اهری ادامه داد: در این روزها اوضاع جسمانی من به شدت به هم ریخته است. در هفته گذشته بر اثر این بیماری بیش از 12 کیلوگرم از وزنم کاسته شده است. سرطان از آن دسته بیماری هایی است که به سرعت انسان را از پا می اندازد.
 
بازیگر سریال «پایتخت 2» همچنین در مورد ادامه همکاری با گروه «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم افزود: به احتمال فراوان چند روز از پزشکان اجازه می‌گیرم تا برخی از سکانس‌هایی که من در آن حضور دارم، گرفته شود و بعد به احتمال فراوان دوستان نویسنده باید تغییراتی در ادامه داستان بدهند.

حسین محب اهری در بخشی از سخنان خود به بحث بیمه هنرمندان نیز اشاره داشت و افزود: یکی از دلایلی که بیماری من شدت گرفت و حدود یک سال و نیم  درمان آن به تعویق افتاد، بیمه نبودنم بود. مخارج بالای این بیماری به حدی است که فرد بیمار برای معالجه نیاز به بیمه دارد. متاسفانه در بحث بیمه شدنم بسیار اذیت شدم. البته بالاخره بعد از مدتها و برخی کم لطفی ها از ابتدای تیر ماه امسال بیمه تکمیلی شدم.

بازیگر سریال «خوب، بد، زشت» در انتها با اشاره به نعمت عظیم سلامتی در وجود هر فرد خاطرنشان کرد: به نظر من بیماری تلنگری است از جانب خداوند که انسان قدردان این نعمت عظیم و ارزشمند باشد. ما انسان ها به دلیل اینکه سلامتی برای ما به امری عادی تبدیل شده است، متوجه آن نیستیم. به هر حال راضی به مقدرات خداوند بزرگ هستم.   

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------