صنعتگر: به لطف خدا و عنایت "امام رضا(ع)" این روزها حال خوبی دارم



اخباربازیگران,اخبارفرهنگی,صنعتگر

خبرگزاری میزان- خواننده قطعه "میشه ضامنم بشی" با اشاره به وضعیت جسمانی خود در این روزها و پشت سر گذاشتن دوره درمانی سختی که سپری کرده، از حال خوب این روزهایش سخن گفت.

به لطف خدا و عنایت غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفت و گو با میزان با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: پس از ابتلا به بیماری سرطان و روند درمانی که طی کرده ام، همیشه شاکر خداوند بوده و هستم و سعی کرده ام که این بیماری را به فال نیک بگیرم و می گیرم.

خواننده قطعه "میشه ضامنم بشی" در بخش دیگری از صحبت های خود، تصریح کرد: من از لطف خدا، عنایت امام رضا (ع) و دعای خیر مردم خوب شدم و خدا را شکر الان حال خوبی دارم.

صنعتگر همچنین با اشاره به دلیل اصلی کم کاری خود در یکی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: در ابتدا به دلیل وسواسی که داشتم، وقفه ای بین تولید آثارم ایجاد شد اما به مرور این وقفه به علت شدت پیدا کردن بیماری ام، ادامه پیدا کرد.

وی که اصلیتش به بندرعباس بازمی گردد، قطعه های خاطره انگیزی نظیر "میشه ضامنم بشی" را در ذهن مخاطبانش ثبت کرده است.

این هنرمند عرصه موسیقی پاپ کشورمان، چندی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و پس از گذشت مدتی و انجام چند عمل جراحی، قدرت سخن گفتن خود را از دست داد که پس از 65 روز و به لطف خدا دوباره قدرت تکلمش را به دست آورد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------