یک درام معمایی و رازگونه / زیبا بروفه از ˝آسپرین˝ گفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر می‌گوید سریال آسپرین˝ با یک درام معمایی و رازگونه در تلاش است ذائقه مخاطب را تغییر دهد.

به گزارش هنرآنلاین، زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون اولین بار با مجموعه"مجید دلبندم" در قاب تلویزیون خوش درخشید، اما مدتی است از آخرین حضورش در جعبه جادویی تلویزیون می‌گذرد. این در حالی است که او را این روزها در سریال "آسپرین" در شبکه نمایش خانگی می‌بینیم.

بروفه درباره فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این روزها همچنان درگیر روزهای پایانی ضبط سریال" آسپرین" هستم. یکی دو کار دو یا سه سال پیش انجام دادم ولی خبری از پخش آن‌ها نیست.

وی دلایل کم‌کاری خود را ناخواسته دانسته و افزود: زمانی بسته به نوع کارهایی که پیشنهاد می‌شد، خودم دلم نمی‌خواست بازی کنم، ولی الان دیگر کاملاً این دوری ناخواسته است و کاری که قابل تأمل باشد و بخواهم روی آن فکر کنم وجود نداشته است. متأسفانه این روزها قصه خوبی که بخواهم قبول کنم به دستم نرسیده است.

بازیگر فیلم سینمایی "پر پرواز" درباره حضور در سریال" آسپرین" اظهار کرد: حضور در این کار پس از یک سال بیکاری اتفاق افتاد، ضمن اینکه نسبت به نقش‌هایی که تا امروز بازی کردم، خاص‌تر است و قابلیت دیده شدن دارد. به طور کلی نقشی است که دوستش دارم و مجموعه آدم‌هایی که در این کار دور هم جمع شدند، خیلی باهم هماهنگ هستند و اتفاقات خوبی رقم خورده است.

زیبا بروفه در نمایی از سریال آسپرین

وی ادامه داد: از سوی دیگر ژانر کار بسیار خاص است و نسبت به آنچه تا به حال در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون پخش شده متفاوت است. یک سبک معمایی‌گونه که تاکنون مانند آن را نداشته‌ایم. ما در طی این سال‌ها بیشتر آثار نمایشی که از رسانه‌های مختلف پخش شده است طنز یا درام عاشقانه بوده‌اند و حالا اینکه مردم می‌خواهند ذائقه‌شان عوض شود و چیزی را که تا به حال ندیده‌اند ببینند، برای سازنده یک ریسک است. خوشحالیم که پس از پخش تنها دو قسمت از این سریال استقبال خوبی از کار شده است و آنچه به گوشمان می‌رسد، امیدوارکننده بود، اما کمی صبوری می‌خواهد و تازه از قسمت سوم، چهارم به بعد قصه جان می‌گیرد. قصه "آسپرین" پرپیچش و پر از رمز و راز است و امیدوارم که دیده شود.

بروفه همچنین درباره تأثیر شبکه نمایش خانگی و تأثیر آن بر جذب مخاطب گفت: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنیم برای حوزه فرهنگ تنها باید یک کاری انجام شود و بعد یک پولی از این کار حاصل شود. در چند سال گذشته ما چنین روندی را طی کردیم و رسانه‌های تصویری تنها یکسری کار تولید کرد که به نظر می‌رسد اکثر آن‌ها حتی قابل دیدن هم نبودند. ولی از دو سال پیش تا به حال در بخش تولید سریال اتفاقات خوبی در شبکه نمایش خانگی شکل گرفت و سریال"شهرزاد" اوج این اتفاق بود. مردم بهترین قاضی در این عرصه هستند و وقتی از کاری استقبال می‌شود، نشان می‌دهد این استقبال بر مبنای اتفاق و شانس نیست. بلکه پشت آن فکر نهفته است، وقتی که کاری دیده می‌شود یعنی درست انجام شده چرا که شانس تنها 10 درصد از کار است و مابقی آن فکری است که پشت اثر وجود دارد.

بازیگر سریال "ریحانه" افزود: فکر می‌کنم اگر سطح کیفی آثار تولیدشده در رسانه بالا باشد و به بهتر شدن آن فکر کنیم، می‌تواند به اقتصاد تولید کار بسیار کمک کند. به نظرم کمی این اتفاق افتاده است و امیدوارم هر روز بهتر از قبل شود.

بروفه در خاتمه با ابراز امیدواری از بهتر شدن وضعیت تلویزیون اظهار کرد: امیدوارم با تغییر مدیریت فضای تولید نیز دستخوش تغییر شده و شاهد اتفاقات بهتری باشیم. آن چیزی که مسلم است، من شغلم بازیگری است و قطعاً هیچ بازیگری دوست ندارد از محیطی که در آن زندگی می‌کند و از آن لذت می‌برد دور باشد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و تغییر مدیریت به بهبود این فضا بیشتر کمک کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------