آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رامبد جوان از تغییر در مرحله دوم «خانواده باحال» گفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامبدجوان

مجری و طراح برنامه «خندوانه» گفت: مسابقه «خانواده باحال» با یک ایده حساب شده طراحی شده و صرفا قرار نبوده یک مسابقه برای سرگرمی باشد.

به گزارش ایلنا، رامبد جوان ادامه داد: مرحله دوم مسابقه «خندوانه» با دکور باورپذیر و تغییراتی که به مهیج‌تر شدن کمک می‌کند، طراحی شده است.

او همچنین در پاسخ به اینکه فلسفه این مسابقه در مرحله دوم با چالش‌ها و اتفاقاتی که برای خانواده‌های شرکت کننده در آن می‌افتد دقیقا چیست؟! پاسخ داد: بعد از برگزاری جلسات متعدد در اتاق فکر برنامه «خندوانه» به این نتیجه رسیدیم که کاری کنیم که باحال بودن یک خانواده را در شرایط بحرانی اثبات کنیم و به همین منظور به فکر طراحی استراتژی مرحله دوم مسابقه «خانواده باحال» افتادیم.

مجری خندوانه ادامه داد: به طور کلی باحال بودن یک خانواده در بحران معنا پیدا می‌کند. همانطور که رامانا ماهاراشی عارف هندی می‌گوید صبر کردن جایی معنا پیدا می‌کند که امکان صبر کردن وجود نداشته باشد. بر همین اساس فلسفه مرحله دوم مسابقه خانواده باحال هم دقیقا به همین مسئله اشاره دارد.

جوان در پایان تاکید کرد: وقتی یک خانواده در بمب باران بحران و مسائل اعصاب خرد کن بتواند شرایط عادی را حفظ کند، باحال محسوب می‌شود و اگر در شرایطی غیر از این باحال باشد که در زمینه باحال بودن هنری نکرده است!

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------