امیرمحمد زند: تلویزیون تماشاچی ندارد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,امیر‌محمد زند

امیر‌محمد زند؛ بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: «در کل متاسفانه این روزها تلویزیون آن‌طور که باید و شاید تماشاچی ندارد و طرفداران خود را از دست داده است.»

صبا- امیر‌محمد زند؛ بازیگر سینما و تلویزیون تازه‌ترین فعالیت خود را با احمد امینی در روزهای آتی شروع خواهد کرد. زند با اشاره به این سریال گفت: به تازگی پیشنهادی برای بازی در سریال «ملکا» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب داشته‌ام، در حال حاضر نقشی که به من پیشنهاد شده است توسط سعید مطلبی نوشته می‌شود و یکی از نقش‌های اصلی است.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی امیرمحمد زند

 

ویژگی خاص این نقش را سعید مطلبی و زرین‌کوب بهتر می‌دانند و من هم به خاطر اعتمادی که به نگارش مطلبی و همکاری با زرین‌پور و احمد امینی دارم نقش را پذیرفتم و به نظرم همین‌ها برای پذیرفتن نقش کفایت می‌کرد زیرا امینی از بهترین کارگردانان تلويزيون است اما فعلا نمي‌شود درباره كار قضاوت کرد و همه چیز بستگی دارد به این‌که در نهایت سریال چطور از آب در بیاید. همچنین روز و ساعت پخش و چگونگی قرار گرفتن در کنداکتور عواملي هستند كه در دیده شدن سریال بسیار نقش بسزایي دارند. در کل متاسفانه این روزها تلویزیون آن‌طور که باید و شاید تماشاچی ندارد و طرفداران خود را از دست داده است.


زند که سریال «گناه چهارم» را آماده پخش دارد با توضیح درباره این مجموعه و نقش خود گفت: سریال «گناه چهارم» به تهیه‌کنندگی داریوش باباییان و کارگردانی سیامک خواجه‌وند در هفت قسمت تولید شد که آماده پخش است. این سریال درباره قصاص، گذشت و بخشش است و آن‌طور که گفته می‌شود گناه چهارم؛ خشم، محسوب می‌شود. در این داستان مناسبتی با بروز خشم، یک قتل اتفاق می‌افتد و من نیز نقش یکی از اعضای خانواده ولی دم را ایفا می‌کنم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------