آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

ابراهيم آبادی: متهم به کم کاری شدم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ابراهيم آبادی

بازیگر سریال «پادری» گفت: نقش «صاحب خانه» در سریال «پادری» از تمام نقش‌هایی که تا به حال بازی کردم، متفاوت است. او شخصیتی طنز نیست، اما در جریان و موقعیت داستان ممکن است رگه‌هایی از طنز را بوجود آورد.

به گزارش فارس،«ابراهیم آبادی» بازیگر سریال «پادری» گفت:‌ مدتی در خارج از کشور به زندگی، تدریس و کار مشغول بودم و به همین دلیل هم کمتر از سابق در سریال و فیلم‌ها حاضر شدم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه در کشور ما طوری شده که به محض عدم حضور یک بازیگر طی 10 روز، تو را متهم به کم کاری می‌کنند. در صورتیکه من فقط 9 ماه ایران نبودم.

این بازیگر افزود: در این چند ماه اخیر پیشنهادهایی داشتم که یکی از آنها را نپسندیدم و یکی را هم قبول کردم که کاری به کارگردانی آقای رمضانی فر بود و لوکیشنی حوالی کرج داشت. در این اثر نقش فردی را ایفا می‌کردم که به آلزایمر دچار شده بود.

وی درباره نقش خود در سریال «پادری»‌ بیان داشت:‌ اینجا صاحب خانه نصرت و فیروز هستم. در کل عادت ندارم نقشی را دو بار تکرار کنم. الان نیز نقش صاحب خانه سریال «پادری» از تمام نقش‌هایی که تا به حال بازی کردم، متفاوت است. او شخصیتی طنز نیست، اما در جریان و موقعیت داستان ممکن است رگه‌هایی از طنز را بوجود آورد.

بازیگر سریال «شاهگوش» ادامه داد:‌ چندی پیش تئاتری با موضوع اجتماعی الهی را بروی صحنه بردم که تناقض بین زن و مرد را نشان می‌داد و تفاوت‌های اجتماعی بین ایندو را بیان می‌کرد. گرفتاری‌هایی که زنان پیدا کرده و مردانی که به شارلاتانیزم روی می‌آورند، سوژه اصلی این اثر نمایشی بود. این اثر را در مکان‌های مختلفی اجرا کردیم، حتی در دانشکده صدا و سیما  و برخی افراد از آن تقدیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت: حدود دو ماه و نیم از کارگردانی این اثر گذشت. چهار بازیگر داشتم که همگی از شاگردانم بودند. در این کلاس‌ها نکاتی کشف کردم از جمله استعداد ناب یکی از بازیگران که واقعا شاهکار کرد و به عقیده من بازیگر فوق العاده‌ای است که باعث شد تمامی خستگی‌هایی که در این سه ماهه متحمل شدم، را از تن به در کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------