آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

یادداشت اسکورسیزی در سوگ کیارستمی



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,کیارستمی

پس از انتشار خبر فوت عباس کیارستمی؛ مارتین اسکورسیزی یادداشتی را در اختیار هالیوود ریپرتر قرار داد که در اینجا می‌خوانید.

کافه سینما- پس از انتشار خبر فوت عباس کیارستمی؛ مارتین اسکورسیزی یادداشتی را در اختیار هالیوود ریپرتر قرار داد که در اینجا می‌خوانید:

«یک جنتلمن واقعی...»

«از زمانی که خبر فوت عباس کیارستمی را شنیدم، عمیقا حیرت‌زده و غمگین هستم. او یکی از هنرمندان کمیاب با آگاهی خاصی از جهان بود که ژان رنوآر کبیر در کلام چنین توصیف می‌کند: «واقعیت همیشه جادو است.» این جمله برای من توصیف مجموعه آثار خارق‌العاده کیارستمی است.

بعضی فیلم‌های او را مینمال یا (خود او را )مینیمالیست می‌دانند اما قطعا برعکس است. هر نمای طعم گیلاس و خانه دوست کجاست؟ غرق در زیبایی و غافلگیری است و فوق‌العاده فیلمبرداری شده است. 10 یا 15 سال است که عباس و من همدیگر را می‌شناسیم. او انسان بسیار خاصی بود: آرام، متین، ساده، دارای قدرت بیان و کاملا تیزبین. فکر نمی‌کنم چیزی از چشمانش دور می‌ماند. خیلی به ندرت راه‌مان به هم می‌خورد اما همیشه وقتی یکدیگر را می‌دیدیم  بسیار خوشحال می‌شدم. او یک جنتلمن واقعی و حقیقتا یکی از بهترین هنرمندان ما بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------