آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

گلایه "مجید انتظامی" از انعکاس نادرست خبر بستری شدن پدر / آقای بازیگر امروز حتما مرخص می‌شود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,انتظامی

فرزند عزت الله انتظامی گفت: من از رسانه هایی که با عموی من تماس گرفته اند دلخور هستم چرا که باید با من تماس می گرفتند که به آنها توضیح کامل می دادم تا این خبر اینگونه در رسانه ها منتشر نشود.

گلایه مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی در گفت و گو با میزان در خصوص آخرین وضعیت عزت الله انتظامی گفت: حال پدرم از اولش هم بد نبود و در حال حاضر کاملا خوب است و مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: قرار بود همان دیروز مرخص شود اما معاینه و آزمایشات دکترش کمی طول کشید، در حال حاضر در بیمارستان هستیم و در انتظار دکتر که بیاید و بررسی نهایی را انجام داده تا پدر را ترخیص کنیم.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد عزت الله انتظامی امروز هم از بیمارستان مرخص نشود گفت: به هیچ عنوان چنین احتمالی وجود ندارد صد در صد امروز و تا ظهر پدرم را مرخص کرده و به خانه می بریم.

مجید انتظامی در پایان از رسانه هایی که به این خبر دامن زدند گلایه کرد و گفت: من از رسانه هایی که با عموی من تماس گرفته اند دلخور هستم چرا که باید با من تماس می گرفتند که به آنها توضیح کامل می دادم تا این خبر اینگونه در رسانه ها منتشر نشود چرا که واقعا اتفاق بدی برای عزت الله نیفتاده است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------