آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

علیخانی به قولش در «خندوانه» عمل کرد / حضور مربی علی ضیا، حامد بهداد و پوریا پورسرخ در برنامه



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

پخش وفای به عهد علیخانی به قولش در «خندوانه» و حضور یک ورزشکار حرفه ای از بخش های برنامه دیشب بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حاضرانی از 31 استان کشورمان شب گذشته مهمان «خندوانه» شده بودند و با همراهی همیشگی‌شان با جوان پس از تقدیم شادی این قسمت به همه ایرانیانی که نان حلال درمی آورند، برنامه را آغاز کردند.

در ادامه نیما و دانیال پشت صحنه در نقش شخصیت بازی‌های موبایلی به طور نمادین و با همراهی جلوه های ویژه با هم مبارزه کردند و بعد از یک رفت و برگشت نوبت مهمان شد که وارد شود. در همین راستا علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران به روی صحنه آمد.

وی ابتدا از وضعیت رو به رشد بوکس کشورمان گفت و با یاد کردن از ناطق نوری، حمایت های او را موجب پیشرفت و باز شدن راه ورزشکاران این رشته دانست.

استکی در بخش دیگری از کار با بازیگران و افراد شاخصی چون علی ضیا، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، محمدرضا فروتن و ... گفت.

اجرای چند تکنیک همراه با رامبد و بازی پانتومیم از موارد دیگری بودند که در حین حضور این ورزشکار رخ دادند.

پس از این در قسمتی از گفتگو، استکی از جوان  پرسید که اگر روزی بگویند دیگر نمی توانی در حرفه خودت کار کنی، چه کاری را جایگزین می کنی؟

رامبد در پاسخ  با مقداری تأمل گفت: این اتفاق خیلی سخت است؛ چون من عاشق کارم هستم و خوب در نهایت با تأسف و تأثر با های و هوی به ادامه زندگی می پردازم.

سرمربی بوکس تیم ملی کشورمان در آخر برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از «خندوانه» اعلام کرد که حاضر است تا به یک کمپ تر ک اعتیاد برود و با افراد آن جا ورزش و بوکس کار کند.

بعد از اینها آیتمی از وفای به عهد احسان علیخانی که قرار بود 5 نفر از هواداران «ماه عسل» را به برنامه اش بیاورد، پخش شد و در ادامه استاد همه چیز دان، جناب کهنمویی وارد شد.

کهنمویی هم طی اجرایش دوره آموزشی سفر به ماه و مریخ را برگزار کرد و گفت که تور برای سفر به ماه با تسهیلات ویژه موجود است. وی همچنین از آدم فضایی یاد کرد که زمانی در قالب انسان شاگردش بوده و می خواسته او را به عنوان استاد به ماه ببرد.

این استندآپ کمدی همچنان ادامه داشت تا اینکه برنامه به همراه حاضران، رامبد و کهنمویی به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------