روزبه نعمت الهی: موسیقی این روزها سرگردان است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزبه نعمت الهی

روزبه نعمت الهی از دلایل بالا بودن قیمت بلیت کنسرت هایش در مقایسه با سایر خوانندگان گفت.

روزبه نعمت الهی خواننده کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص قیمت بلیط کنسرت های خود که از دیگر خواننده ها بالاتر است،گفت: به دلیل اینکه ما با یک ارکستر بزرگ، طراحی حرفه ای و احترام به گوش مخاطب به روی صحنه می رویم و سعی می کنیم بخشی از درآمدمان را هم در یک مسیری استفاده کنیم که شاید اسم آن مسیر انسانیت باشد و فکر می کنم جزو اصلی ترین دلایل باشد.
 
نعمت الهی درباره همکاری خود با مهناز افشار بیان کرد: ما 5 سال پیش در یک کنسرت خیریه که برای حمایت از هموطنان زلزله زده آذربایجان برگزار شد، همکاری خود را آغاز کردیم، خانم افشار در مراحل اداری و گرفتن مجوزهای مربوط به آن بسیار کمک کردند که این برنامه به خوبی برگزار شود. این دوستی برقرار است و هر زمان هم که لازم باشد کاری را انجام دهیم با جان و دل اتفاق خواهد افتاد.
 
این خواننده در خصوص وضعیت کنونی موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: موسیقی این روزها سرگردان است و احساس می کنم هنوز ابتدایی ترین کار یعنی احترام به گوش مخاطب در کشور اتفاق نیفتاده است و از نحوه انتخاب کلام می شود به این موضوع پی برد.
 
وی افزود: البته من روی صحبتم با چند تن از دوستانم که به طور جدی مشغول به فعالیت هستند، نیست. افرادی که زمان صرف می کنند به کلام و موسیقی درست فکر می کنند و تحصیلکرده این رشته به حساب می آیند. به این دلیل که موسیقی برای تمام لحظات انسانها ساخته می شود، من هیچ نوع موسیقی را زیر سوال نمی برم چون کارشناس هم نیستم اما کلام بسیار مهم و تاثیرگذار است و پس از شنیدن یک قطعه به طور حتم باید شنونده فکر کند و نتیجه بگیرد.
 
این خواننده پاپ درباره کنسرت و کارهای اخیر خود و تفاوت این برنامه توضیح داد: به طور حتم هر کنسرت با کنسرت قبل متفاوت است و اتفاقات جدیدتری در آن می افتد، این برنامه تمدید اجرای 25 اردیبهشت بود که به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان ما توانستیم  تاریخ را در 28 تیر رزرو کنیم.
 
وی ادامه داد: چندین کار جدید دارم که احتمال آن است که در همین روزها یکی از آنها منتشر شود. البته به دلیل وسواسی که دارم نمی دانم کدام قطعه است و نام آن هم هنوز مشخص نشده است. یک قطعه هم برای ایران آماده کرده ام که امیدوارم به یک جمع بندی نهایی برسیم چون بعد از خواندن قطعه «ایران وطن من» کار برای وطن خواندن خیلی سخت شده است، این قطعه تا سه ماه آینده منتشر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------