ماه‌چهره خلیلی: اهل مطالعه هستم / 9 فیلم اکران نشده دارم!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ماه‌چهره خلیلی

ساختن تیزر سینمایی یک کتاب برای معرفی آن به جامعه کار بسیار پسندیده ای است و من چون خودم اهل کتاب و مطالعه هستم، کار را پسندیدم.

 به گزارش سينماخبر، ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ساخت تیزر سینمایی از کتاب «رویای نیمه شب» گفت: یکی از دلایلی که من این کار را پذیرفتم و انتخاب کردم که در این کار باشم، این بود که هدف این کار، تشویق به مطالعه و معرفی یک کتاب بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: من این کار فرهنگی را بسیار پسندیدم؛ چون اقدام زیبایی است که یک کتاب را که سرشار از توصیف است، به تصویر بکشند. امیدوارم این کار ادامه پیدا کند و موفق شود.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی ماه چهره خلیلی

 

بازیگر «گذر از رنج ها» در خصوص الگوبرداری جامعه از هنرمندان اظهار داشت: هنرمندان بسیار مورد توجه مردم هستند، خیلی ها نگاه می کنند که ما چه کتابی می خوانیم و حتی از ما می خواهند کتاب به آن ها معرفی کنیم. من خودم کتاب را خیلی دوست دارم و از اینکه از طریق هنر بازیگری ، کتاب خواندن را ترویج کنم استقبال می کنم.

بازیگر «مختارنامه» در خصوص کم کاری در سینما تصریح کرد: من هستم و کار می کنم اما متاسفانه کارهایی که در آن ها زحمت می کشم اکران نمی شود.  9 فیلمی که در آنها حضور داشتم، هنوز به دلایل مختلف اکران نشده است. 

وی افزود: سینما در سال های اخیر رونق گرفته و این به دلیل تبلیغات گسترده و ورود کارگردان های تازه نفس با ایده های خوب است. امیدوارم سینما همین طور ادامه بدهد و در سال های آینده موفق تر و بهتر شود.

گفتنی است ماه چهره خلیلی در تازه ترین اثر علی عطشانی به نام یادم تورا فراموش به ایفای نقش پرداخته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------