آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

یاسر: بازیگران 30 هزار دقیقه‌ای الان کجا هستند؟



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,یاسر

یاسر با تأکید بر اینکه زمانی یک پیشنهاد بازی در اثر نمایشی را قبول می کند که حضورش به شکل صد درصدی به آن مجموع کمک کند، از حضور پررنگ و بعضا 30 هزار دقیقه ای برخی بازیگران به عنوان یک آسیب و عاملی در جهت کم رنگ شدن حضور آنها در عرصه بازیگری سخن گفت.

مجید یاسر بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان با اشاره به دلایل گزیده کاری خود گفت: بنده تاکنون فیلمنامه هایی را کار کرده ام که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته و در عین حال فیلمنامه هایی هم قبول کرده ام که شاید بیننده چندانی نداشته اما به دلیل اینکه نقشم را دوست داشتم حضور در آن اثر را پذیرفتم.

وی ادامه داد: همیشه سعی می کنم نسبت به توانمندی های خودم فیلمنامه را انتخاب کنم به این معنا که می گویم اگر قرار است "مجید یاسر" در فلان اثر حضور پیدا کند باید در مجموع بتواند به طور صد درصدی به آن مجموعه کمک کند.

بازیگر سریال "پادری" همچنین تصریح کرد: همیشه به این موضوع دقت می کنم که حضور من در یک اثر نمایشی نباید صرفا به خاطر بودن روی آنتن تلویزیون یا پرده سینما و یا دریافت دستمزد باشد چرا که اگر بازیگری بر این اساس پیش برود انتخاب های بد او در مجموع و در دراز مدت باعث می شود که بیننده نسبت به آن بازیگر احساس خستگی پیدا کند.

یاسر در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: حضور پررنگ برخی بازیگران باعث می شود که آن ها شاید زمانی بالای 30 هزار دقیقه از آنتن تلویزیون را به خود اختصاص دهند اما به مرور زمان اثری از آنها باقی نمی ماند چرا که مخاطبان تمامی جوانب و زوایای مختلف این بازیگرها را در این 30 هزار دقیقه تماشا می کنند و از این جهت بازی آنها دیگر برایشان جذابیتی ندارد.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان همچنین توضیح داد: معتقدم پشت هم حضور داشتن یک بازیگر در آثار مختلف به آن هنرمند آسیب می رساند. به عنوان نمونه بنده در ماه رمضان سال 85 در سریالی با عنوان "صاحبدلان"  حضور داشتم و امسال پس از یک دهه در سریال "پادری" به ایفای نقش پرداختم که البته قرار نبود در ماه ر مضان پخش شود بلکه از پخش آن در عید نوروز سخن به میان آمده بود.

بازیگر سریال "صاحبدلان" خاطرنشان کرد: دلیل اینکه قرار بود "پادری" عید نوروز به پخش برسد این بود که ما حدود 6 یا 7 قسمت در مجموع برای پخش در ماه مبارک رمضان کم داشتیم اما خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و با دعاهای گروه و مردم توانستیم بازخوردهای خوبی از تماشای این سریال در بین مخاطبان به دست بیاوریم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------