آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

محمد صادقی: در «تصمیم منطقی» نقش یک سرهنگ ارتش را بازی می‌کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,صادقی

محمد صادقی؛ بازیگر سینما و تلویزیون که او را با ایفای نقش‌های خاطره‌انگیزی به یاد داریم در کار جدید خود با سیدوحید حسینی همکاری می‌کند.

به گزارش صبا, صادقی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت تلویزیونی خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم تلویزیونی«تصمیم منطقی» به کارگردانی سیدوحید حسینی و تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی هستم.

صادقی درباره نقش خود در این فیلم ‌تلویزیونی توضیح داد: فیلم تلویزیونی«تصمیم منطقی» فیلمی نظامی است و من در آن نقش یک سرهنگ ارتش را بازی می‌کنم. دلیل انتخاب این نقش این بود که این کاراکتر شخصیتی با روابط انسانی خوب و بالقوه‌ای دارد و از طرفی قصه جدید و جذاب است. «تصمیم منطقی» یک قصه خانوادگی و اجتماعی را روایت می‌کند و به نظرم در کل کار قوی و خوبی خواهد بود. زمان پخش آن هنوز مشخص نیست و در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد. مهران رنجبر، مریم معصومی، متین ستوده، مهوش وقاری، اکبر رحمتی، حشمت آرمیده، بهراد خرازی، صدف ناظری و رضا صادقی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

بازیگر سریال«مختارنامه» مجموعه «بیقرار 2» را نیز آماده پخش دارد، وی در این ‌باره توضیح داد: علاوه بر این‌ سریال«بیقرار 2» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی را برای تلویزیون آماده پخش دارم که نقش دکتر فرمند؛ متخصص مغز و اعصاب را بازی می‌کنم. «بیقرار2» یک قصه خانوادگی با مضامین عاطفی است و بازیگران مطرح و خوبی دارد.

گفتنی است در «بیقرار 2» لاله اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، محمد صادقی، سارا خویینی‌ها، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم امیرجلالی و... به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفتند.

محمد صادقی چندی است از تلویزیون فاصله گرفته و بین نقش‌آفرینی‌هایش فاصله افتاده است. وی دلیل اصلی این اتفاق را کم کاری و حساسیت خودش در انتخاب نقش عنوان کرد و در ادامه گفت: من اصولا بازیگر کم کاری هستم علاوه بر این، کارها خیلی کمتر شده و در واقع بهتر است بگویم کارهای خوب کم شده‌اند زیرا هم سطح کیفی فیلمنامه‌ها نسبت به قبل تنزل پیدا کرده است و هم کارها محدود شده‌اند و این باعث می‌شود که بازیگران هم کمتر دیده شوند.

گفتنی است محمد صادقی پیش از این عهده‌دار نقش‌های مهمی در تلویزیون بود که می‌توان از میان آنها به نقش مامون در «ولایت عشق»، همکاری‌های وی با مهدی فخیم‌زاده در سریال‌های «خواب و بیدار»، «حس‌سوم» و... همچنین نقشی که در سریال «دوران سرکشی» و مقابل لادن مستوفی در همکاری با کمال تبریزی داشت اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------