آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

جنتی: در تلاش هستیم شجریان را برای ادامه معالجه به کشور بیاوریم



علی جنتی در گفتگویی اخباری از محمدرضا شجریان و پیگیری مداوای او داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مورد اخبار منتشر شده این روزها پیرامون محمدرضا شجریان گفت: ما به طور مرتب پیگیر شرایط و حال و روز استاد شجریان هستیم. معاونت هنری ما به طور مرتب با ایشان در ارتباط است.

وی در ادامه اظهار داشت: همانطور که گفتید شرایط جسمانی او خوب نیست و ما پیگیر هستیم تا شرایط را برای حضور وی در کشور و مداوا فراهم آوریم. تلاش می کنیم هرچه زودتر او را به ایران برگردانیم تا در ایران مورد معالجه قرار بگیرد و منتظریم شرایطش به گونه ای شود بتواند به تهران بیاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص تفاوت اعضاي جديد با قديم شوراي پروانه نمايش بیان کرد: تفاوت خاصي ندارند؛ ما در شوراي نظارت بر پروانه نمايش به دنبال افرادي هستيم كه هم سينما را بشناسند و هم فيلم هاي سينمايي را بتوانند قضاوت كنند و هم با مباني قانوني مسئله و ضوابط اجرايي آن آشنايي داشته باشند.

وي ادامه داد: هم كساني كه در گذشته بودند و هم كساني كه به تازگي انتخاب شده اند داراي اين شرايط هستند؛ اما هميشه در مديريت  ها هم اين طور است كه گاهي جابه جايي انجام مي دهيم ولي جابه جايي به اين معنا نيست كه گروه قبلي مشكل جدي داشتند.

وزیر ارشاد همچنین درباره مرحوم کیارستمی گفت: يكي از ستارگان درخشان و ارزشمند سينماي ايران را از دست داديم؛ كسي كه با فيلم هاي خوبي كه ساخت، هم وفاداري اش نسبت به ملت ايران را به اثبات رساند و هم نام ايران را در صحنه جهاني و در بين هنرمندان و مردم جهان بلند آوازه كرد؛ براي او آرزوي رحمت و غفران واسعه الهي را دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------