آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سالار عقیلی برای «چرخ فلک» ترانه خواند



پخش سریال جدید شبکه یک با عنوان «چرخ فلک» از شنبه 26 تیر ماه آغاز می شود.

روزنامه بانی فیلم- به گزارش روابط عمومی پروژه،در حالی که آخرین روزهای تصویربرداری «چرخ فلک» در تهران در حال انجام است،پخش این سریال از شنبه 26 تیر ماه در شبکه یک سیما آغاز می شود.

این سریال اپیزودیک که کارگردانی آنرا عزیزا… حمیدنژاد،بهرام عظیم پور و احسان عبدی پوربه عهده دارند به تهیه کنندگی مجید مولایی تولید می شود.این سریال ابتدا یکی از گزینه های پخش در ماه رمضان بود که روی آنتن رفتن آن به هفته آینده موکول شد.

سالار عقیلی به تازگی ترانه ای شنیدنی برای تیتراژ پایانی این سریال خوانده است.شعر این ترانه را عبدالجواد موسوی سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را ستار اورکی به عهده داشته است.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,چرخ و فلک

 

آهنگسازی اپیزودهای ساخته عزیزا… حمیدنژاد و احسان عبدی پور در «چرخ فلک» را ستار اورکی به عهده داشته و ساخت موسیقی اپیزودهای کارگردانی شده توسط بهرام عظیم پور را پیمان خازنی انجام داده است.این سریال به دلیل ساختار اپیزودیکی اش از پروسه تولید پیچیده و سنگینی برخوردار است که چند اپیزود به صورت موازی مراحل تولید خود را سپری می کنند.

«نوری»،«کامران»، «می نا»، «باران» و «سارا» به کارگردانی عزیزا… حمیدنژاد و «داود»، «خالد» و «بیتا» به کارگردانی بهرام عظیم پور عناوین برخی از اپیزودهای این سریال هستند که آخرین مراحل فنی خود را طی می کنند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,چرخ و فلک

 

امیر آقایی،حمیدرضا آذرنگ،لیلا اوتادی،میلاد کیمرام،آشا محرابی،شبنم مقدمی ، کیهان ملکی،بهناز جعفری،حسین سلیمانی،لیندا کیانی،فتانه ملک محمدی،عباس غزالی،بهرام ابراهیمی،مهوش صبرکن،کامبیز دارابی،علیرضا جعفری،ترلان پروانه،فرزانه نشاط خواه و … (با حضور) اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای مختلف این سریال بازی داشته اند.

این سریال در مرکز امور نمایشی سیما تولید می شود و عوامل مشترک آن عبارتند از: تهیه کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی،عکاس:علی حمیدنژاد،تصویربردار پشت صحنه:سونیا پورمیرزا علی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,چرخ و فلک

 

مجید مولایی تهیه کننده این مجموعه،تهیه کنندگی سریالهایی همچون «پرواز در حباب»،«تاوان»، «نابرده رنج»،«هفت سنگ» و … را به عهده داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------