آقای رشیدی عاشق جشن تولد است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رشیدی

احترام برومند همزمان با سالروز تولد همسرش داوود رشیدی گفت: آقای رشیدی عاشق جشن تولد است.

این هنرمند همزمان با 25 تیر ماه سالروز تولد 83 سالگی داوود رشیدی از علاقه او به جشن تولد و گرفتن کادوی تولد گفت و به ایسنا تاکید کرد: خیلی خوشحالم که آقای رشیدی همیشه در خدمت مردم بوده و برای آنان کار کرده است.

برومند که 48 سال پیش با داوود رشیدی ازدواج کرده است، افزود: آقای رشیدی همیشه جشن تولد و کادو گرفتن را خیلی دوست دارد و خودش هم همیشه در مورد بچه‌ها این تشریفات را رعایت می‌کند و ما هم هر سال با حضور تعدادی از دوستان و اعضای خانواده برایش مهمانی کوچکی می‌گیریم.

او ادامه داد: بعضی اوقات هم که ایشان درگیر تئاتر بوده است، در همان سالن تئاتر و بعد از اجرای نمایش برایش جشن گرفته‌ایم و جالب است که اجرای دو نمایشش«آقای اشمیت کیه؟» و «منهای دو» همزمان با جشن تولدش بود. بنابراین جشن تولدش به برنامه کاری‌اش هم بستگی دارد اما خاطره انگیزترین تولدش، جشنی بود که مجله بخارا برگزار کرد.

این هنرمند درباره هدیه مورد علاقه رشیدی گفت: ایشان همیشه عاشق کتاب است. پسرمان فرهاد که خارج از کشور زندگی می‌کند، همیشه برایش نمایش‌نامه‌های فرانسوی می‌فرستد که پدرش آنها را ترجمه کند و نمایش‌های اخیرش را هم با همین نمایشنامه‌ها اجرا کرد. البته کادو فقط  نمادی است که آدم به دوستش نشان می‌دهد به یاد اوست و ارزش معنوی‌اش مهم است.

برومند افزود: هرچند آقای رشیدی آدم روشنفکر و خاصی است اما خیلی خوشحالم که همیشه هنرمندی مردمی بوده است و همواره دوست دارد به مردم نزدیک باشد. امیدوارم خانواده ما این شانس و لیاقت را داشته باشیم که همچنان برای مردم کار کنیم و من هم به مردم عزیزی که حال ایشان را می‌پرسند، سلام می‌گویم و از آنان تشکر می‌کنم و می‌گویم خدا را شکر حالش بد نیست. در کانون گرم خانواده زندگی می‌کند و همین باعث می‌شود حالش خیلی بد نشود.

او در پایان با اشاره به حضور گرم فرزندان در کنار خانواده اضافه کرد: فرهاد از هر فرصتی استفاده می‌کند که پیش ما باشد و حالا هم یکی دو روز بعد از تولد پدرش به ایران می‌رسد. حضور لیلی و سینا پسرش هم خیلی غنیمت است. هر زمان که پیش ما بیایند، گل از گل آقای رشیدی می‌شکفد. وقتی سینا کوچک بود، آقای رشیدی بهترین همبازی‌اش بود و با او همه جور بازی می‌کرد.

به گزارش ایسنا، داوود رشیدی زاده ۲۵ تیر ۱۳۱۲ در   تهران و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیوناست. وی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

از جمله نمایش‌هایی که اجرا کرده می‌توان به «در انتظار گودو»، «ریچارد سوم»، «پیروزی در شیکاگو»، «منهای دو»، «آقای اشمیت کیه؟ » و ... اشاره کرد. از جمله فیلم‌های سینمایی  که در آنها بازی کرده می‌توان به آثاری چون «کمال الملک»،«ملاقات با طوطی»،«زمهریر» و ... نام برد.

او در مجموعه‌های تلویزیونی گوناگونی مانند «ولایت عشق»، «هزار دستان»، «آوای فاخته»، «عطر گل یاس» و ... نیز بازی کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------