ناصرنصیر: کم‌کار هستم چون نمی‌توانم خودم را راضی به حضور در برخی از آثار کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ناصرنصیر

ناصرنصیر با تأکید بر اینکه ورود اسپانسرها به آثار سطح کیفی تولیدات را کاهش می دهد، گفت: به دلیل سطح پایین کیفی برخی آثار در سال های اخیر نتوانستم خود را جهت حضور در آنها راضی کنم.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان گفت: در چند سال اخیر شاهد افت کیفی بسیاری از آثار بوده ایم.

وی ادامه داد: در واقع کارهایی که به من پیشنهاد می شد از سطحی بسیار پایین دارا بوده و در برخی مواقع به شکلی بود که اصلا نمی توانستم خود را برای حضور در چنین اثری راضی کنم.

وی تصریح کرد: شاید یکی از دلایل گزیده کاری بنده در طی سال های اخیر این باشد که واقعا نتوانسته ام خود را برای حضور در مجموعه هایی با سطح کیفی پایین راضی کنم.

بازیگر سریال "شهرزاد" در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: در سال های اخیر و به دلیل نبود بودجه در زمینه تولیدات می توان به این نکته اشاره کرد که هم شاهد سطح کمی آثار بودیم که چنین شرایطی روی روند کیفی تولیدات نیز تاثیر گذاشت.

بازیگر نمایش "مجلس ضربت خوردن" همچنین اظهار کرد: به خاطر وضعیت بودجه پای اسپانسرها به تولیدات باز شد که در این روند می توان به این نکته اشاره کرد که اسپانسرها هم به شکل طبیعی تنها تبلیغ کالای خودشان را مد نظر دارند و با ادامه چنین روندی در طولانی مدت کیفیت آثار تولیدی کاهش پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در شرایط جدید اقتصادی کشور تولیدات به سمت کیفی شدن برود و از این جهت بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------