اظهارات وزیر ارشاد درباره‌ی پرونده درمانی کیارستمی و بازگشت شجریان به ایران



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,جنتی

وزیر ارشاد درباره‌ی آخرین جریانات پیگیری پرونده‌ی درمانی عباس کیارستمی گفت: وزیر بهداشت دستور داده است رسیدگی کنند و ببینند که قصوری در این زمینه وجود داشته است یا نه؟

ایسنا- علی جنتی که عصر 26 تیرماه پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکست سمفونیک تهران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت درباره‌ی بازگشت محمدرضا شجریان و بیماری او اظهار کرد: ایشان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند. همانطور که فرزند ایشان همایون شجریان توضیح داد، مجموعاً وضعیت شجریان رو به بهبود است و خوشبختانه سرطان ایشان گسترش پیدا نکرده است و با شیمی‌درمانی توانسته‌اند آن را متوقف کنند.

او همچنین درباره شرایط جدید برگزاری کنسرت‌ها که در آن دیگر نیازی به اخذ مجوز پلیس اماکن وجود ندارد بیان کرد: این موضوع مصوبه‌ی دولت است و به ما و وزارت کشور ابلاغ شده و به نیروی انتظامی نیز ابلاغ می‌شود.

جنتی درباره‌ی کنسرت سمفونی وحدت اقوام ایرانی (ارمیا) نیز گفت: این کار خیلی خوبی بود و نقطه‌ی ممتاز آن تلفیق میان موسیقی سنتی ایرانی و کلاسیک بود.

وی ادامه داد: در وضعیت بنیاد رودکی و مدیریت آن اتفاقاتی افتاده و افراد زبده‌ای به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن منصوب شده‌اند و نیز مشکلاتی که ارکسترها در گذشته داشته‌اند رفع شده است. امیدواریم هر هفته به طور مرتب کار سمفونیک داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------