آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

اسدزاده: پس از مدت‌ها بیکاری، مشغول بازی در "چرخ و فلک" احسان عبدی‌پور هستم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسدزاده

اسدزاده با اشاره به اینکه هم اکنون مشغول بازی در سریال احسان عبدی پور است، گفت: در شرایط فعلی داستان بیشتر آثار تلویزیونی همه مثل هم است.

داریوش اسدزاده بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با میزان در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: پس از اینکه مدت ها کار مناسبی به من پیشنهاد نشده بود هم اکنون مشغول بازی در سریال تلویزیونی "چرخ و فلک" به کارگردانی احسان عبدی پور هستم.

وی ادامه داد: این پیشنهاد از سوی "احسان عبدی پور" کارگردان سینما و تلویزیون به من داده شد و در حال حاضر در اپیزود "هستی" در مجموعه "چرخ و فلک" با احسان عبدی پور همکاری می کنم.

وی تصریح کرد: مجید مولایی تهیه کننده سریال "چرخ و فلک" است و این مجموعه پس از پایان تصویربرداری از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

اسدزاده در خصوص وضعیت امروز سریال های تلویزیونی خاطرنشان کرد: متاسفانه فیلمنامه ها کمی سطحی شده و باعث شده است که هم اکنون داستان های بیشتر سریال ها و آثار تلویزیونی تکراری به نظر می رسند.

گفتنی است سریال "چرخ و فلک" سریالی اپیزودیک است به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور و به تهیه‌کنندگی مجید مولایی در حال ساخت است که قرار بود این سریال در ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود اما این اتفاق نیفتاد و از شب گذشته این مجموعه به روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

از جمله بازیگرانی که در مجموعه تلویزیونی "چرخ و فلک" ایفای نقش می کنند می توان از امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، لیلا اوتادی، میلاد کیمرام، آشا محرابی، شبنم مقدمی، کیهان ملکی، بهناز جعفری، حسین سلیمانی، لیندا کیانی، فتانه ملک‌محمدی، عباس غزالی، بهرام ابراهیمی، مهوش صبرکن، کامبیز دارابی، علیرضا جعفری، ترلان پروانه، فرزانه نشاط خواه، اندیشه فولادوند نام برد که در اپیزود های مختلف این سریال هنرنمایی می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------