آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

الیکا عبدالرزاقی: فکر می کردم نمی توانم خودم را به نقش برسانم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی جزو بازیگران ثابت «دورهمی» است. وی از ابتدا همراه گروه بود و در فرم ابتدایی «دورهمی» که با طراحی مهراب قاسم‌خانی به تولید رسیده بود نقش پیرزنی را بازی می‌کرد که از همه چیز ناراضی بود و به ظاهر یک تیپ غرغرو را برعهده داشت.

به گزارش صبا, آن نمایش‌ها که چندماه اول از «دورهمی» پخش می‌شد آن‌طور که تصور می‌شد جذابیت نداشت و به همین خاطر پس از رفتن مهراب قاسم خانی تغییراتی در شکل نمایش‌ها و تغییر تیپ‌ها و نقش‌ها به وجود آمد و الیکا عبدالرزاقی هم با نقش دیگری همراهی‌اش را با «دورهمی» ادامه داد.

عبدالرزاقی در گفت‌وگو با «صبا» درباره این تغییر و تحول‌ها عنوان کرد: وقتی این تغییرات به وجود آمد در ابتدا نقش قبلی را بیشتر دوست داشتم چون روی آن بیشتر کار کرده بودم و برای لحظه به لحظه‌اش تمرین کرده بودم. برای فرم راه‌رفتن، نوع حرف زدن و حتی طراحی لباسش جلسات مختلفی فکر شده بود. خیاط‌های مجموعه ایده‌های بسیاری برای لباس‌ها داشتند که آنها را اجرا کردند و همین لباس‌ها در سری اولیه برنامه به من برای رسیدن به نقش خیلی کمک کرده بود. ایمان امیدواری در گریم نیز به من یاری بسیاری رساند تا به نقشم نزدیک شوم اما به یک‌باره و در عرض 48 ساعت همه چیز تغییر کرد و ماجرا شکل دیگری به خود گرفت. از آن به بعد بنا شد با ابعاد دیگری بازی کنیم و این موضوع روزهای اول برای من خیلی سخت بود و فکر می‌کردم نمی‌توانم خودم را به نقش برسانم چون روی آن مثل نقش قبلی فکر نکرده بودم اما به مرور متن‌ها عوض شد، شکل و ابعاد نقش تجلی پیدا کرد و برایمان تیپ‌ها زنده تر شد. الان فکر می‌کنم دارم نقش را پیدا می‌کنم و می‌توانم دوستش داشته باشم.

وی درباره رفتن مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله از پروژه این‌طور اظهار نظر کرد: این‌که متن چه شکلی باشد و توسط چه کسی نوشته شود خیلی موضوع مهمی است. با گروه قبلی خیلی کار کرده بودیم و همه آن آدم‌ها حرفه‌ای بودند، مهراب قاسم‌خانی کارش را بلد بود و من از آن همکاری خیلی لذت بردم اما گروه نویسندگان فعلی هم خیلی خوب می‌نویسند و من این گروه را دوست دارم و سرپرستی آن هم که دیگر به عهده مهران مدیری است که بی‌شک در کار خود بی‌نظیر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------