رامین ناصر نصیر: بازی در «دورهمی» از سخت‌ترین کارها است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامین ناصر

در زمان اجرا نمایش و بازی‌های تلویزیونی به قدری در نقش‌هایم غرق می شوم که خنده‌ام نمی‌گیرد.

رامین ناصر نصیر، بازیگر تلویزیون در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: «دورهمی» برنامه‌ای جذاب برای مخاطبان است که تا امروز توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شکال ظاهری این برنامه باعث شده تا برای مردم تازگی داشته باشد و از دیدن آن لذت ببرند.

وی افزود: نمایش در «دورهمی» با دشواری‌های بسیاری همراه است و بازیگران این برنامه مدت زمان کمی را برای تمرین دارند، اما همه دوستان با جان و دل برای اجرای کار زحمت می کشند.

ناصر نصیر گفت: این اجراها به دلیل متفاوت بودنشان با سختی هایی هم همراه است، چرا که علاوه بر اینکه باید برای حضار داخل استودیو برنامه اجرا کنیم باید حواسمان به دوربین‌های اطرافمان هم باشد تا ضبط به درستی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تسلط بر اجرا با تکرار بدست نمی‌آید، بلکه تجربیاتی که روی سن کسب می کنیم منجر به اشرافمان به این کار می شود. روز اول به دلیل شناخت ناکافی از فضای کار و شکست در ارتباط برقرار کردن با نقش، اجرا برایم بسیار دشوار بود اما به مرور بر کار مسلط شدم.

ناصر نصیر در خصوص خندیدن بازیگران در زمان اجرا بیان کرد: خندیدن بازیگران در زمان اجرا جزئی از کار است، مهران مدیری یکی از ابداعاتش برای اجرای نمایش ها این بود که خندیدن ها به جذابیت کار اضافه می کند و مردم دوست دارند شاهد چنین لحظاتی باشند. من به شخصه تا امروز چه در تئاتر و چه در دیگر بازی‌هایم نخندیدم، چون همیشه به قدری در نقشم فرو می روم که خنده را فراموش می کنم و در اجرای نمایش های دورهمی هم به همین شکل بوده است.

وی در مورد انرژی مردم داخل سالن تصریح کرد:  ما نفس به نفس مخاطبان هستیم و واکنش های آن ها بر روی بازی ما تأثیر به سزایی دارد و شناخت ما را نسبت به نقش هایمان بیشتر می کند. مخاطبان با واکنش هایشان به ما می فهمانند که کدام تکه کلام را بیشتر دوست دارند که همین باعث می شود تا آنها را در کار بیشتر استفاده کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------