آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مهران رنجبر: اجرای مدیری روی مخاطب تأثیرگذار بوده



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رنجبر

خندیدن در زمان اجرا جزیی از کار و جذابیت‌های بازی در «دورهمی» به شمار می‌رود.

مهران رنجبر، بازیگر تلویزیون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به بالا رفتن ظرفیت نقدپذیری در جامعه اظهار داشت: برنامه خوب «دورهمی» و مسایلی که در آن مطرح می‌شود، باعث شده تا روحیه نقد پذیری در جامعه افزایش یابد و مردم بیشتر روی اخلاق و رفتار هایشان محتاط شوند و با مشکلات بهتر برخورد کنند. وی ادامه داد: نحوه اجرای مدیری آنقدر دلچسب است که ناخودآگاه روی مردم تاثیرات شگرفی می گذارد و در زندگی شخصیشان از آن بهره می برند.

رنجبر در خصوص بازی در این مجموعه اظهار داشت: بازی در این برنامه کار بسیار دشواری بود، بخصوص که هیچ تجربه بازی در ژانر طنز را نداشتم و می ترسیدم که در کار طنز بی نمک شوم و مخاطبان با این نوع بازی من ارتباط برقرار نکنند. بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» گفت: همراهی های مهران مدیری و سیامک انصاری باعث شد تا خودم را پیدا کنم، خوشجالم که کار طنز در تلویزیون را با این برنامه شروع کردم و امیدوارم که نقشم برای مخاطبان قابل قبول باشد. رنجبر درخصوص سخت ترین سکانس بازی در «دورهمی» تصریح کرد: یکی از سخت ترین سکانس ها در دورهمی قسمت شعرخوانی الیکا عبدالرزاقی بود که به شدت خودمان را کنترل می کردیم نخندیم و در نهایت هم نتوانستیم و همه به خنده افتادیم.

 آن سکانس یکی از لذت بخش ترین و البته خاطره انگیز ترین اتفاقات دوران کار برایم بود. وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه بسیار صمیمی و عالی داریم و این را به خوبی می شود از ارتباط دوستان روی صحنه درک کرد. هر پروژه ای نیازمند یک پشت صحنه خوب و صمیمی است تا بازیگران به خوبی با کار مرتبط شوند که خداروشکر ما این فضا را داریم .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------