آخرین لوکیشن «علی البدل» ساخته شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

تهیه کننده «علی البدل» اعلام کرد که تاکنون ۵۰ درصدد از این سریال ضبط و تصویربرداری شده است.

به گزارش مهر، الهام غفوری تهیه کننده «علی البدل» با اشاره به روند تولید این سریال به کارگردانی سیروس مقدم گفت: طی چند روز گذشته ما در لوکیشن های اشتران و ورکانه کار را تصویربرداری کردیم که البته همانطور که پیش از این هم گفته شده اینها در نهایت در یک روستا دیده می شوند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد از سریال به تصویربرداری رسیده است و ما در این روزها سکانس هایی از ۲ تن از خان ها و همچنین منزل علی البدل را که در روستای سیمین واقع شده است، تصویربرداری کردیم.

تهیه کننده مجموعه های «پایتخت» با اشاره به دکورها و لوکیشن های متعدد برای «علی البدل» اظهار کرد: این سریال از مناطقی از روستاهای مختلف تشکیل شده است که در نهایت یک روستا خواهند شد و همچنین چند حوضچه آب گرم دارد. اخیرا هم دکوری ساخته شده است که همچون یک هتل است و طی آخرین صحبت هایی که با خشایار الوند نویسنده سریال داشتیم اعلام کرد که لوکیشن دیگری به قصه اضافه نخواهد شد.

وی درباره طراحی گریم و لباس در این سریال که مردمان یک آبادی در جایی دور را به تصویر می کشد، اظهار کرد: گریم شخصیت ها به گونه ای طراحی شده است که زمان زیادی را صرف نکند. با این حال بازیگران هر روز حدود یک ساعت در راه هستند تا به لوکیشن برسند و بعد از آن دو ساعت هم صرف گریم و پوشیدن لباس خواهد شد.

تهیه کننده «علی البدل» درباره زمان ضبط و تصویربرداری سریال عنوان کرد: اگر بازیگران روز کار باشند معمولا از صبح ساعت ۶ بیدار می شوند و تا ۸ شب طول می کشد گاهی هم روز و شب را با هم داریم و عوامل از سه عصر تا سه نیمه شب کار می کنند.

غفوری در پایان درباره نویسندگی سریال نیز عنوان کرد: هنوز نویسندگان قسمت دهم سریال را می نویسند چون با وسواس کار می کنند و سریال تا قسمت نهم تصویربرداری شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------