آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تیموریان:" نیما طباطبایی" در بخش ICU تحت مراقبت است / دیشب مورد جراحی مغز قرار گرفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تیموریان

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: درحال حاضر خواهرزاده ام "نیما طباطبایی" در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و خدا راشکر وضعیت فعلی آن خوب اعلام شده اما منتظر یکسری جوابهای آزمایشی که از وی گرفته شده هستیم.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان در خصوص آخرین وضعیت خواهرزاده اش نیما طباطبایی کارگردان فیلم سینمایی "من ناصر حجازی هستم"، گفت: شب گذشته خواهر زاده ام نیما طباطبایی مورد جراحی مغز قرار گرفت و خدا را شکر این جراحی با موفقیت انجام شد.

وی افزود: درحال حاضر خواهر زاده ام در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و خدا راشکر وضعیت فعلی آن خوب اعلام شده است اما منتظر یکسری جوابهای آزمایشی که از وی گرفته شده هستیم.

تیموریان خاطر نشان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از بابک برزویه و تیم قوی بیمارستان ایرانمهر داشته باشم چرا که بیمارستان بهمن من و خواهر زاده ام را یاری نکردند و عملیات لازم را روی وی انجام نشد و واقعا اگر گروه تیم بیمارستان ایرانمهر نبود نیما طباطبایی به کما می رفت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------