سیروان خسروی از تیتراژ "ساختمان پزشکان" تا تحسین موسیقی‌دانان مختلف



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با مهارتی که در زمینه آهنگسازی و به ویژه تنظیم قطعه ها دارد، تاکنون مورد تحسین بسیاری از موسیقیدانان مختلف داخلی و خارجی قرار گرفته است.

به گزارش  میزان، سیروان خسروی در چهارمین روز از مرداد سال 1361 در تهران متولد شد.

این خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و صدابردار پرطرفدار موسیقی پاپ اصالتی سنندجی و کرمانشاهی دارد چرا که مادرش سنندجی و پدرش کرمانشاهی است.

سیروان خسروی برادر بزرگ تر "زانیار خسروی" است که زانیار امشب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.

او در ۱۶ سالگی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. خسروی در سال 1380 مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با اینکه آلبوم "تو خیال کردی بری" فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه‌اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود.

با وجود عقیده اکثریت موزیسین ها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که کارهایش معمولاً با استقبال عمومی روبرو می‌شود.سیروان همچنین قطعه «Stay Here Tonight» از آهنگ‌های خواننده اسپانیایی تبار را با همکاری وی بازآمیزی کرد.

به طور یقین می توان گفت بخش عمده ای از شهرت امروز سیروان خسروی به دلیل خواندن تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال "ساختمان پزشکان" بود که در زمان پخش نیز با استقبال خوبی از جانب بینندگان روبه رو شد. "ساختمان پزشکان" برای سیروان خسروی و بهنام تشکر دستاورد بزرگی داشت که سهم عمده این دستاورد، در شهرت و هرچه بیشتر شناخته شدن این دو هنرمند بود.

یکی از ویژگی های قابل توجهی که در کارهای سیروان خسروی وجود دارد، ساخت موسیقی ویدئوهای جذاب و مدرن است که از جمله آن ها می توان به موسیقی ویدئوهایی اشاره کرد که برای قطعه های دوست دارم زندگی رو، تو خیال کردی بری، کجایی تو و نه نرو اشاره کرد.

سیروان خسروی مهارت قابل توجهی در تنظیم قطعه ها دارد و علاوه بر اینکه اغلب هنرمندان داخلی در عرصه موسیقی پاپ او را تحسین می کنند، مورد تحسین بسیاری از هنرمندان در خارج از ایران نیز قرار گرفته است.

سیروان خسروی سه آلبوم در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آن ها می توان به "تو خیال کردی بری"، " ساعت ۹" و "جاده رویاها" اشاره کرد.

همچنین از از موفق ترین همکاری‌های او با خوانندگان دیگر می توان به "عشق من باش" با صدای بهنام صفوی، "وایسا دنیا" با صدای رضا صادقی و "احساس آرامش" با صدای احسان خواجه امیری اشاره کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------