مهیمن: خوشحالم در "ناردون" بازی کردم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مهیمن

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر فیلم "ناردون" را آماده اکران دارم، مراحل تولید "عطر شیرین عطر تلخ" سپری شده و منتظر زمان اکران است.

مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان درباره حضورش در فیلم سینمایی"عطر شیرین، عطر تلخ" گفت: این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی آقای ناصر محمدی بوده و بازیگرانی همچون بهاره افشاری، دانیال عبادی و جمشید مشایخی در آن حضور دارند.

وی در مورد چگونگی تولید این فیلم گفت: فیلمبرداری کار را پیش از عید شروع کردیم و تنها چند سکانس از آن مانده بود که بعد از عید فیلمبرداری شد و از نظر من با توجه به داستان خوبی که دارد فیلم خوبی خواهد شد.

مهیمن از نحوه اکران و احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر اعلام بی اطلاعی کرد و افزود: فعلاً از شرایط اکران فیلم بی خبرم و هنوز از سوی گروه تولید در این مورد خبری به من داده نشده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های آتی خود چنین بیان کرد: در حال حاضر مشغول به بازی در کاری نیستم. تنها دو اثر آماده دارم که یکی از آنها فیلم سینمایی به نام "ناردون" به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن‌پور که خوشحالم در آن بازی کردم و قرار است که به زودی این فیلم اکران عمومی شود و دیگری سریالی است از آقای امینی که اردیبهشت امسال فیلمبرداری آن را به پایان رسانده ام که به زودی پخش خواهد شد.

گفتنی است «عطر شیرین، عطر تلخ» داستان زندگی دختر و پسر جوانی با دو سبک زندگی متفاوت را روایت می‌کند که بی‌توجه به باورهای خانواده، دل به یکدیگر می‌بندند و کاستی‌های زندگی را با وجود هم پر می‌کنند اما ...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------