آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

همسر داریوش ارجمند: نقش "مالک اشتر" زندگی ارجمند را تغییر داد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,داریوش ارجمند

 فرشته یغمایی در سالروز تولد همسرش از حضور وی در خانه و به اخلاق خانوادگی‌اش اشاره کرد و گفت: چهل سال با خوشبختی کنار هم زندگی کردیم.

فرشته یغمایی همسر داریوش ارجمند در گفت و گو با میزان درباره شخصیت و رفتار همسرش در خانواده گفت: ارجمند بسیار آدم باشعور، فهمیده و اهل مشورت است.

وی ادامه دا: ارجمند بسیار به خانواده احترام می گذراد و در رابطه با مسائلی که مربوط به ما می شود حتماً ابتدا نظر خواهی کرده و سپس اقدام به عمل آن می کند و خوشبختانه در این چهل سال ما هیچ مشکلی نداشته و با خوشبختی در کنار هم زندگی کرده ایم.

یغمایی در رابطه با نقش هایی که همسرش ایفا کرده افزود: من تمام نقش های وی را از همان ابتدا دنبال می کردم و می توانم بگویم تمام نقش ها را دوست دارم اما نقشی که بیش از همه به آن علاقه دارم "مالک اشتر" در سریال امام علی(ع) است.

وی خاطرنشان کرد:  خوشبختانه زیر سایه چتر حضرت علی (ع) هنوز هم  به زندگی ادامه می دهیم و باید بگویم در کنار سریال امام علی (ع) و نقش مالک اشتر از جمله سریال های ارجمند که دوست داشته ام مجموعه تلویزیونی ستایش است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------