آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فریدون آسرایی به شایعات پایان داد: حنجره ام را جراحی نکرده ام



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فریدون آسرایی

من حالم خیلی خوبه و حنجره ام مشکلی نداره و دو شب پیش آهنگ جدیدم رو در استودیو خوندم و هفته ی بعد هم اجرا دارم و کنسرت ها هم از ٢١ مرداد شروع می شه.

 فریدون آسرایی، خواننده ی موسیقی پاپ، در یادداشتی توضیح داده است که خبرهای مربوط به جراحی حنجره ی وی، شایعه است و او مشکلی برای خواندن ندارد.

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته خبری در صفحه های مجازی و حتی برخی سایت های رسمی خبررسانی موسیقی پیچید که از جراحی حنجره ی فریدون آسرایی، خواننده ی موسیقی پاپ ایران، بر اثرِ احتمال ابتلا به سرطان حکایت می کرد.

این خبر به قدری برای هواداران این خواننده نگران کننده بود که آسرایی را ناگزیر کرد در صفحه ی اینستاگرامِ خویش با ارائه توضیحی در این باره، ضمن شایعه خواندن ابتلایش به آن بیماریِ سخت، جراحی حنجره ی خود را نیز تکذیب کند.

وی در این باره گفته است که مشکلش، بازگشت اسید معده به مری بوده که اکنون درمان شده و مشکل خاصی برای فعالیت موسیقایی ندارد.

متن یادداشت فریدون آسرایی بدین شرح است:

«دوستان عزیز، سلام.

واجب می دونم کمی توضیح راجع به ناراحتی که در حنجره داشتم، بدم؛ چون بعضی از رسانه ها ظاهراً موضوع رو به درستی درک نکردند.

بنده بر اثر رفلاکس یا ترشح بیش از حد اسید معده دچار ناراحتی حنجره شدم و یکی از متخصصان وضعیت رو کمی خطرناک اعلام کردند و با مراجعه به چند دکتر تصمیم گرفتم عمل RF رو در انتهای مری انجام بدم تا از بازگشت اسید به مری و حنجره جلوگیری کنم. البته زخم معده هم یکی دیگه از مشکلاتم بود و توضیح اینکه، من هیچ عمل جراحی روی حنجره انجام ندادم و الان مشکلی هم برای خوندن ندارم و اطلاع رسانیم برای کسانی بود که مشکل منو دارن و قبل از عمل جراحی می شه با عمل RF یا رادیو فرکانسی خودتونو به دست تیغ جراحی ندید...

در نهایت من حالم خیلی خوبه و حنجره ام مشکلی نداره و دو شب پیش آهنگ جدیدم رو در استودیو خوندم و هفته ی بعد هم اجرا دارم و کنسرت ها هم از ٢١ مرداد شروع می شه.

شاد باشید و به شایعه ها اهمیت ندید و حقیقت رو از خودم سئوال کنید».

فریدون آسرایی که آلبوم هایی چون «از تو دورم»، «خاطرات گمشده» و «عشق یعنی» را خوانده است

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------