تصویربرداری «گشت ویژه» به قسمت سوم رسید



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,گشت ویژه

تهیه کننده مجموعه اپیزودیک «گشت ویژه» درباره روند تولید این مجموعه بیان کرد که تاکنون دو قسمت از آن ضبط و تصویربرداری شده و کار به قسمت سوم رسیده است.

به گزارش مهر، سعید سعدی تهیه کننده مجموعه «گشت ویژه» درباره تولید این اثر و اینکه تا چه حد جلوه های ویژه و صحنه های اکشن در این مجموعه پلیسی به کار گرفته می شود  گفت: این مجموعه یک کار مشترک با موسسه ناجی هنر است و آنها امکانات را در اختیار ما قرار می دهند و ما هم براساس بضاعت موجود آن را به تولید می رسانیم.

وی ادامه داد: براساس بودجه موجود برنامه ریزی شده است که هم از جلوه های کامپیوتری و هم جلوه های ویژه میدانی استفاده کنیم. این یک کار پلیسی و اکشن است و ما در زمینه بدلکاری و ویژوال افکت به استفاده بهینه از موارد یاد شده نیاز داریم. نیروی انتظامی تجهیزات فنی کار را برای ما فراهم کرده است و بخش های بدلکاری را نیز با فعالان این عرصه وارد مذاکره شده و قرارداد بستیم. بخش بدلکاری با گروه «تندر» به سرپرستی امیرحسین خنجری پیش می رود و به صورت حرفه ای کارمان را انجام می دهیم.

پلیسی که همراه و همدم مردم است
این تهیه کننده در واکنش به قصه های این مجموعه و میزان معمایی بودن آنها یادآور شد: این کار معمایی نیست بلکه قصه هایی دارد که در مجموعه کارهای پلیسی اتفاق افتاده است و پرونده هایی که در سیستم انتظامی کشور رخ داده است.

سعدی درباره محوریت این مجموعه نیز توضیح داد: «گشت ویژه» در پی معرفی پلیسی است که همراه و همدم مردم است و در این دیدگاه تفاوتی بین پلیس و مردم وجود ندارد. این مجموعه قصه هایی اپیزودیک دارد و در هر قسمت یک پرونده باز و در پایان همان قسمت بسته می شود.

وی با اشاره به پلیس های این مجموعه عنوان کرد: حمید گودرزی، محمود پاک نیت، پدرام شریفی و... از بازیگران پلیس این مجموعه هستند که سعی کردیم کمتر در چنین نقش هایی ظاهر شده باشند. علاوه بر این بازیگران اصلی در هر قسمت بازیگران دیگری هم به کار اضافه می شوند.

سه ماه تولید به طول می انجامد
تهیه کننده مجموعه «گشت ویژه» درباره سختی های ساخت این اثر بیان کرد: این اولین تجربه مهدی رحمانی در حوزه ساخت مجموعه است و همین کار را تا حدی سخت می کند. البته او سعی می کند این مجموعه را با حساسیت های سینمایی بسازد با این حال باید بودجه را هم در نظر گرفت.

سعدی درباره روند پیشروی این کار گفت: این مجموعه همچنان در حال نگارش است و تاکنون دو قسمت از آن تصویربرداری شده است. فکر می کنم کل کار حدود سه ماه طول می کشد تا تولید آن به اتمام برسد.

وی در پایان درباره لوکیشن های این اثر و تنوع آنها اظهار کرد: لوکیشن های مجموعه براساس همان قصه ها طراحی شده اند که در طول داستان دیده می شود. یک لوکیشن ثابت داریم که مقر فرماندهی انتظامی است و باقی مکان ها بیمارستان، آرایشگاه، اوراقی خودرو، منازل مختلف و... هستند.

«گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای، مهرماه و همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------