آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

عزیزی: حاتمی‌کیا شیدای سینما است / سیاسی کردن آثار هنری به سینما لطمه می‌زند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عزیزی

خبرگزاری میزان- محمود عزیزی بازیگر فیلم "بادیگارد" حاتمی کیا را عکاس سینما خواند و تجربه همکاری با وی را اتفاقی مثبت در پرونده سینمایی خود دانست.

محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان همکاری با ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی "بادیگارد" را تجربه ای شیرین و سودمند خواند و گفت: به عنوان یک کارگردان من او را یک عکاس بی نظیر دیدم که به فیلم فکر نمی کرد بلکه به، فریم به فریم فیلم فکر می کرد.
 
وی در ادامه افزود: حاتمی کیا حساسیت جانانه ای داشت و بسیار به تمامی زوایا دقت می کرد. او فیلم ساختن را بلد است و خارج از بحث محتوا با قاعده ساخت یک اثر سینمایی به خوبی آشناست و بعد به راحتی می تواند به همزبانی با فیلم بردار خود برسد و خروجی آن هم می شود این پلان های متفاوتی که می بینید.

بازیگر فیلم "بادیگارد" گفت: برای من که تجربه کمی در سینما دارم بازی در "بادیگارد" تجربه بسیار خوبی بود. بر خلاف چیزهایی که شنیدم، من از حاتمی کیا نامهربانی، کم حوصلگی و بداخلاقی نسبت عوامل و فیلم ندیدم. اتفاقاً خیلی حوصله دارد. هیچ فریمی نبود که از منظر دید او رد شده باشد چون او شیدای سینما است.

عزیزی در مورد عدم استقبال و حمایت از فیلم هایی همچون "ایستاده در غبار" گفت: اتفاق بدی که افتاده این است که ما همه چیز را سیاسی می کنیم. آثار طی این سیاسی کاری دچار حادثه می‌شوند و اصل قضیه کاملاً به فراموشی سپرده می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------