واکنش جامعه صنفی تهیه کنندگان به سرمقاله امروز «یالثارات»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,امعه صنفى تهیه کنندگان

جامعه صنفى تهیه کنندگان سینمای ایران به توهین مجدد نشریه یالثارات واکنش نشان داد.

به گزارش صبا، در پی انتشار هفته نامه «یالثارات» پس از توقیف در روز دوشنبه، 11 مرداد این نشریه امروز منتشر شد؛ در سرمقاله امروز این هفته نامه که محمدصادق کوشکی آن را نوشته است همچنان با ادبیات توهین آمیز هنرمندان را خطاب قرار داده است. پس از انتشار شماره امروز «یالثارات»، جامعه صنفی تهیه کنندگان ای را منتشر کرد که در متن آن آمده است:

بی‌ادب تنها نه خود را داشت بد
 بلک آتش در همه آفاق زد...

باز گستاخان ادب بگذاشتند
 چون گدایان زله‌ها برداشتند

جامعه صنفي تهيه كنندگان سينماى ايران
ضمن محكوم نمودن  تكرار اين اهانت بزرگ و بى حرمتى به مقام والاى هنر و هنرمندان سينماى ايران اعلام ميدارد این حرکت شرارت بار جز انتشار بداخلاقى و زمینه سازى براى ترويج فضاى ناصواب که تنها آرامش وامنيت جامعه را نشانه رفته است دليل وبرهانى نخواهد داشت !


بانيان اين رفتارها به دنبال ايجادشرايط مطلوب  براي اظهار وجود جريانات رنگ باخته ، شناخته شده ، قانون گريز ومردم ستيز... بوده وهستند . "اميدواريم مراجع قضايى همچون موارد مشابه در خصوص مورد مذكور(نشريه يالثارات)برخورد قاطع نموده واجازه ندهند این هنجار شکنی ها دوباره وچند باره صورت پذیرد وخداي ناكرده شكل عمومي پيدا كند ، چراكه اين حرکت شنیع و بی شرمانه نه تنها خلاف ادب و اخلاق بلکه نقض مسلم حريم وحرمت انسانى واجتماعى هزاران هنرمند ومصداق صريح زيرپانهادن قوانين وقراعد شرعی وحقوقی است.


خوب ميدانيم مساله تنها تيتر يك نشريه نيست بلكه عناد وعداوت جريان فكری پشت آن با هنرمندان شريف جمهوری اسلامى ايران است . باتوجه به وضعیت کنونی منطقه و جهان درست در زماني كه وجود مقتدرمسئولان امنيتى كشور که فخر هرایرانی ست امنیت حوزه سرزمین ایران راتضمین کرده است ، آیا رواست که حوزه روانی مردم را با رفتارهای ناپسند و غیرمسئولانه دچار تشویش کنند !؟


برخورد قاطع  و عاجل مسئولان قضايی منطبق با قانون در حمايت از اقدام درست و به جاى مسئولان فرهنگی امنيت داخلي را تضمين خواهد نمود ،چرا که از تداوم قانون ستيزى و روند نهادینه شدن رفتارهاى غيراسلامى وانسانى باکاربرد واژه‌های زشت و قبیح در رسانه‌های کشور جلوگیری می‌شود.

بِالْعَدْلِ قامَتِ السَّماواتُ وَ الاَْرْضُ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------