استندآپ کمدی عزت‌الله انتظامی به روایت شهره لرستانی / بازیگر «سه در چهار» فیلم سینمایی می‌سازد



اخباربازیگران,خبرهای اخبارهنرمندان,شهره لرستانی

استاد عزت‌الله انتظامی جزو اولین هنرمندانی بود که با پرده خوانی برای مردم استند‌آپ اجرا می‌کرد.

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری از وی دیده نشده، در خصوص فعالیت‌های هنری خود در این روزها به باشگاه خبرنگاران ؛  گفت: در حال نوشتن داستان فیلمی هستم به نام «فال» که قرار است، اولین تجربه سینمایی من در قالب کمدی باشد. امیدوارم که بعد از ساخت مردم از آن استقبال کنند.
 
بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» همچنین در خصوص هنر استندآپ کمدی که این روزها به آن توجه زیادی می‌شود، اظهار داشت: به طور کلی استندآپ کمدی در جهان هنر جوانی است که قدمت آن به صد سال نمی رسد ولی نوع ایرانی آن سال‌ها قبل توسط هنرمندان وطنی انجام می‌شد. در گذشته پرده‌خوان‌هایی روی صحنه نمایش می‌رفتند و به نوعی استندآپ اجرا می‌کردند. به عنوان مثال استاد عزت‌الله انتظامی جزو اولین هنرمندانی بودند که با پرده خوانی برای مردم استند آپ اجرا می‌کرد. در گذشته افرادی بودند که با شامورتی بازی و تقلید صدا و کارهایی از این دست سعی بر خنداندن مردم داشتند.

وی در این باره افزود: حالا در این دوره که همه چیز به شکل آکادمیک انجام می‌شود، برای هر موضوعی آموزشی وجود دارد. به همت دانشکده خبر صدا و سیما قرار است که برای استند آپ نیز شاخه تحصیلی در نظر گرفته شود که اتفاق بسیار خوبی است. با این کار باید جوانان طناز در جامعه شناخته شوند و با ورود به فضای کمدی مردم را خوشحال کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------