آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلمی که در ایران پخش می‌شود، در ترکیه مجوز اکران نگرفت



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

فیلم سینمایی «قیچی» موفق نشد که مجوز اکران در سینماهای کشور ترکیه را به دست آورد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی «قیچی» اولین ساخته کریم لک‌زاده به تهیه‌کنندگی احسان فولادی‌فرد که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، قرار بود همزمان با اکران در ایران در چند کشور دیگر هم به روی پرده برود اما مجوز پخش این فیلم در ترکیه به بن‌بست خورد و «قیچی» امکان اکران در سینماهای این کشور را به دلیل داشتن صحنه‌هایی نظیر مصرف مواد مخدر، ترویج خشونت،  حیوان آزاری و ... از دست داد.

داستان فیلم «قیچی» در مورد مردی به اسم راما است که برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاه علیه‌اش صادر شود، تصمیم می‌گیرد در اولین فرصتی که به دست می‌آورد به جنوب فرار کند و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود. از همین لحظه سفر پر مخاطره او آغاز می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، رابعه مدنی، سونیا سنجری، رضا رزم، مونا محمودزاده، کمال هاشمی، فهیمه شریفی، افسانه صالحی، ستاره رضایی، امیرعلی خانی، هلیا لطفی، امیر بهادر و وحید حبیبیان.

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------