آنجلینا جولی بازیگری را کنار می‌گذارد



آنجلینا جولی,اخبار,اخبار فرهنگی

اخبار فرهنگی و هنری - آنجلینا جولی بازیگری را کنار می‌گذارد

آنجلینا جولی که تاکنون بیشتر به‌عنوان بازیگر و بعد، سفیر صلح سازمان ملل شهرت داشت اعلام کرده که قصد دارد از بازیگری دست بردارد.

آنجلینا جولی که تاکنون بیشتر به‌عنوان بازیگر و بعد، سفیر صلح سازمان ملل شهرت داشت اعلام کرده که قصد دارد از بازیگری دست بردارد.آنجلینا جولی اعلام کرده است که تصمیم دارد پس از این توجه خود را معطوف به نوشتن، کارگردانی و فعالیت‌های سازمان ملل کند.


اگزماینر روز یکشنبه گزارش داد که آنجلینا جولی در گفت‌وگو با مجله بریتانیایی OK! گفته است که قصد دارد روی «صندلی عقب» بنشیند: «بازیگری خیلی بیشتر از اینکه روی صندلی عقب بنشینی (وقت و انرژی) می‌گیرد. من خیلی دوران معرکه‌ای داشتم و خیلی خوشحالم که فرصتی داشتم که آن‌همه داستان بگویم و تا زمان داشتم، کار کنم.»«اما دلم می‌خواهد که بیشتر روی نوشتن وکارگردانی تمرکز کنم و بیش از همه، دلم می‌خواهد توجه بیشتری به کارهایم با سازمان ملل داشته باشم.»


فیلم «شیطان صفت» به کارگردانی رابرت استرومبرگ که با بازی آنجلینا جولی در نقش شخصیت منفی فیلم و بر اساس قصه پریان  مشهور «زیبای خفته» ساخته شده است، هفته آینده در آمریکای شمالی به روی پرده خواهد رفت. جولی در مورد نقش خود در این فیلم به مجله OK! توضیح داده است: «خیلی کار لذت‌بخشی بود اما در ابتدا سخت بود. من بازیگر فیلم هستم نه تئاتر وبطور طبیعی چنان صدایی ندارم. مجبور بودم از خل و چل بودن خودم استقبال کنم. فکر می‌کنم داستان زیبایی است و خیلی عمق دارد. برای ساختن ان یک‌مقدار دیوانه بازی درآوردیم و اینطوری خیلی به ما خوش گذشت. امیدوارم فیلم تأثیرگذار باشد و مردم با دیدنش سرگرم شوند.»


آنجلینا جولی، متولد 1975 در کالیفرنیا آمریکا، دختر جان وویت بازیگر و همسر برد پیت است. از جمله فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به «قلب توانا»، «کودک ربوده شده»، «تحت تعقیب»، «آقا و خانم اسمیت» و دو فیلم «لارا کرافت» و فیلمی که با آن در سال 1999 برنده جایزه اسکار شد، «دختر مشکل‌دار»، اشاره کرد. او مستند «مکانی در زمان» را در سال 2007 و فیلم سینمایی بلند داستانی «سرزمین خون و عسل» را در سال 2011 کارگردانی کرده و اخیراً درام زندگینامه‌ای «نشکسته» را به پایان برده و برای اکران آماده کرده است.

اخبار فرهنگی و هنری - خبرگزاری آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------