آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند



کمند خانم امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی، 8 سال بیشتر نداشت که در سال 1360 فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. با بازی در نقش «آذر» در مجموعه پدرسالار به شهرت رسید و البته با هنرنمایی در مجموعه «همسایه ها»، مورد توجه قرارگرفت.

 کمند خانم امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی، 8 سال بیشتر نداشت که در سال 1360 فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. با بازی در نقش «آذر» در مجموعه پدرسالار به شهرت رسید و البته با هنرنمایی در مجموعه «همسایه ها»، مورد توجه قرارگرفت. در نوجوانی با بازی در فیلم «ترنج» به دنیای سینما آمده بود...

کمند امیرسلیمانی می گوید تولد در یک خانواده هنرمند باعث شده از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شود، هرچند که در دوران نوجوانی تصمیم می گیرد که در رشته پزشکی درس خواند اما خیلی زود از این تصمیم منصرف می شود و تصمیمش برای ادامه حرفه بازیگری در بزرگسالی جدی می شود، او که سال هاست طعم شیرین مادرشدن را چشیده است تولد پسرش را بزرگ ترین انگیزه اش برای زندگی می داند. با کمند در مورد خصوصیات اخلاقی اش، اهمیت به تغذیه و جراحی زیبایی و رابطه اش با سپند حرف زدیم. با ما همراه شوید. بازیگری که همچنان بازی در نقش عروس پدرسالار بعد از 20 سال در خاطره ها مانده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند

  آدم مثبت اندیشی هستم
اگر به من بگویید بهترین فیلمی که دیدی چه اثری بوده بی درنگ می گویم که مثبت اندیشی، من فرد به شدت مثبت اندیشی هستم و به همه مسائل از دریچه خوشبینی نگاه می کنم به همین خاطر درست مانند پایان فیلم های هندی دوست دارم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. برای همین است مثبت اندیش بودنم خیلی راضی ام، چون همیشه به چیزهای خوب فکر می کنم و اتفاق های بد برایم کمتر می افتد. به نظرم، ما به جای این که نیمه خالی لیوان را ببینیم باید به خودمان عادت دهیم که به نکات مثبت توجه کنیم.

هیچ کس آذر را فراموش نمی کند
بعد از گذشت سال ها و ایفای نقش های متفاوت هنوز بسیاری از مخاطبان من را به عنوان آذر عروس «پدرسالار» می شناسند و زمانی که من را می بینند در مورد این سریال از من می پرسند. برایم بسیار جالب است که هنوز مخاطبان این سریال فراموش نکرده اند و این اثر را دوست دارند و به نوعی درگیر کاراکترهای آن هستند.  

اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند

در انتخاب دوست سختگیر هستم
با وجود این که فرد معاشرتی هستم، اما در انتخاب دوست، آدم سختگیری هستم و حاضر نیستم هرکسی را به جمع دوستانم اضافه کنم. به همین خاطر طی سال های اخیر کم پیش آمده که به لیست دوستانم که تعدادشان از ده نفر هم تجاوز نمی کند اضافه کنم. در هر حال من دوستان خوب بسیاری دارم که از کنار آنها بودن لذت می برم.

قدر سلامتی مان را بدانیم
به نظرم ما نسبت به سلامتی مان بی اهمیت هستیم و آن طور که باید قدر آن را نمی دانیم و بیش از اندازه خودمان را درگیر مسائل جانبی می کنیم. در صورتی که سلامتی بزرگ ترین گنجی است که ما داریم و برای حفاظت از آن، باید با همه توان و انرژی مان عمل کنیم و به تغذیه، نوع خواب و ورزش مان اهمیت بدهیم. 

اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند

 برای سلامتی باید شب، زود بخوابیم
جنس زندگی ما طی سال های اخیر، تغییر کرده و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد ترجیح بدهند شب ها بیدار باشند و صبح تا حوالی ظهر بخوابند، به نظر من این سبک زندگی سلامت افراد را به خطر می اندازد. من از دوران کودکی عادت داشتم که شب ها زود بخوابم. وقتی شب کاری دارم، کاملا احساس می کنم که پوستم خسته و کدر شده است. بنابراین خودم را عادت داده ام تا در ساعت معینی بخوابم که این مسئله تاثیر خود را روی پوست من نشان داده است. جز این، میوه و سبزیجات تازه مصرف می کنم.

دور عمل جراحی زیبایی را خط کشیدم
راستش را بخواهید اهل جراحی زیبایی نیستم و به شدت از این موضوع گریزانم. به نظرم صورت هر فرد هرچقدر طبیعی تر باشد زیبا و جذاب تر است به نظرم چین و چروک هایی که در صورت افراد در اثر گذر زمان ایجاد می شود نشان دهنده این است که افراد چه تجاربی را در اثر گذر عمر به دست آوردند به همین خاطر دیدن آنها روی صورتم من را اذیت نمی کند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند

 خاطره بازی من و سپند
معمولا وقتی با برادرم، سپند پیش هم هستیم، خیلی از خاطرات کودکی حرف می زنیم و آنها را مرور می کنیم. هر دوی ما اهل خاطره بازی هستیم. به همین خاطر حرف زدن در مورد دوران کودکی حال ما را خوب می کند و باعث می شود که هر دو از مرور آنها لذت ببریم. رابطه من و سپند عالی است و همواره از وقت گذراندن کنار هم لذت می بریم.

طلاق بین هنرمندان زیاد نیست
من به عنوان یک بازیگر، باید تمام ساعات روز و اوقات سال را کار کنم و در زندگی شخصی هم باید یک همسر خوب، مادر خوب و خانه دار خوب باشم و یک وقت هایی برقراری تعادل بین همه این ها برای این که آدم بتواند آرام زندگی کند واقعا سخت است. این که آدم بتواند تصمیم بگیرد به کدامیک از این ها بیشتر برسد و یا به همه آنها برسد. به همین دلیل چون زندگی یک بازیگر حالت عادی ندارد، خیلی وقت ها در ابتدای راه، دو طرف فکر می کنند، می توانند با چنین شرایطی کنار بیایند، اما وقتی وارد زندگی مشترک می شوند، سختی های زندگی هنری مشخص می شود. 

اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره بازی کمند امیرسلیمانی با سپند

 البته من به عنوان یک بازیگر پیشنهاد می کنم که رسانه ها یک تحقیقی انجام دهند که از 100درصد آمار طلاق چند درصد مربوط به بازیگران است. اگر 30 یا 40 درصد بود که خیلی بالا است، اما اگر قشر هنرمند 5 درصد از آمار طلاق جامعه را به خود اختصاص دهد واقعا زیاد نیست. البته فروپاشی یک خانواده اصلا ارتباطی به شغل ندارد، اما چون بازیگران بیشتر در چشم هستند مردم فکر می کنند آمار طلاق در آنها بیشتر است.

 

اخبار فرهنگی - مجله خانواده سبز/برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------