آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگران کیمیا ویزای فرانسه نگرفتند!



سفر عوامل سریال «کیمیا» به فرانسه به دلیل تاخیر در صدور ویزا لغو شد.

  اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران کیمیا

عوامل کیمیا به فرانسه نمی روند
جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: طبق برنامه ای که پیش از این داشتیم قرار بود تصویربرداری تا ۷ آبان در خرمشهر به پایان برسد و گروه مدتی در تهران استراحت کنند تا ۱۴ آبان برای رفتن به فرانسه و ضبط سکانس های جزئی باقیمانده آماده شویم.

وی افزود: متاسفانه تا الان به خاطر جو بین المللی موجود که به مساله پناهندگی آوارگان مربوط می شود دریافت ویزا مشکل تر از قبل شده و چون به تاخیر افتادن سفر در روند تولید خلل ایجاد می کند و ممکن است نتوانیم کار را به موقع روی آنتن ببریم تصمیم گرفتیم از این بخش کار صرف نظر کرده و تنها به گرفتن نماهایی از این کشور توسط دوستانمان در فرانسه اکتفا کنیم.

کارگردان سریال «کیمیا» با اشاره به اینکه بخش اصلی سکانس های خارجی در گرجستان گرفته شده است، بیان کرد: لغو سفر ما به فرانسه تاثیری در محتوای داستان ندارد اما به هر حال اگر این اتفاق می افتاد بهتر بود. علاوه بر این قرار است برای ضبط چند سکانس دیگر به مشهد برویم که انجام این سفر به قوت خود باقی است.

افشار در پایان گفت: باتوجه به اینکه مهدی پاکدل هم در سکانس های مشهد حضور دارد و این روزها برای اجرای تئاتر «جنایت و مکافات» روی صحنه است منتظر می مانیم تا این بازیگر بتواند شرایط حضور دوباره در پروژه «کیمیا» را داشته باشد.

اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------