آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

«فیلمساز قهر کرده‌ای که آمد؛ ولی هیچ‌کس او را نخواست!»



کنایه سایت نزدیک به شمقدری، به فرمان‌آرا که گفته بود در دولت قبل فیلم نمی‌سازد، اما فیلم‌اش در بخش خارج از مسابقه جشنواره امسال هم نیست

فیلمساز قهر کرده‌ای که آمد ولی هیچ‌کس او را نخواست

فهرست فیلم‌های خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر هم اعلام شد، و نام "دلم می‌خواد" بهمن فرمان‌آرا در میان این آثار هم نیست. فرمان‌آرا گفته بود که از با حضور مسئولان سینمایی دولت قبل فیلم نمی‌سازد. و حالا یک رسانه نزدیک به جواد شمقدری، رییس سابق سازمان سینمایی، به او کنایه زده است:

صفحه رسمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی و شبکه اجتماعی فیس بوک اسامی آثار بخش «خارج از مسابقه» این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

طبق اعلام این صفحه، فیلم‌های سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند و تهیه کنندگی محمد نشاط، «جزیره رنگین» خسرو سینایی و «ابوزینب» ساخته علی غفاری در بخش «خارج از مسابقه» سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آیند.

این خبر در حالی منتشر شد که خسرو سینایی قبل از اعلام اسامی فیلم‌های بخش «سودای سیمرغ» از حضور در این بخش کناره گیری کرد و همچنین سیروس الوند هم پس از مذاکره با دبیر جشنواره قبول کرد که فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» در بخش «خارج از مسابقه» به نمایش در بیاید.

همچنین فیلم سینمایی «ابوزینب» هم به دلیل اینکه برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی و به نمایش در آمده است در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش «خارج از مسابقه» اکران خواهد شد.

با این شرایط فیلم «دلم میخواد» بهمن فرمان آرا که در اقدامات حمایتی رئیس سازمان سینمایی از سینماگران مورد بازدید وی و همراهانش قرار گرفته بود و با این حال در بخش سودای سیمرغ جشنواره رأی کافی را به دست نیاورده بود، به بخش خارج از مسابقه سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر هم راه نیافت.

فرمان آرا شاید تنها فیلمسازی است که در طول چهار سال گذشته با پس دادن سیمرغ های خود اعلام کرده بود با حضور مدیران دولت دهم در این کشور فیلم نخواهد ساخت و جالب اینکه مدیران سینمایی کشور همواره بازگشت وی به عنوان نمادی از فیلمسازان قهرکرده!! به عرصه سینمایی را در دوره استقرار دولت تدبیر و امید از جمله دستاوردهای مهم خود بر می شمارند.

اخبارفرهنگی - کافه سینما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------