«مثل يك مرد هم فكر كن» پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي +تصاوير و جدول



اخبارفرهنگی - «مثل يك مرد هم فكر كن» پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي +تصاوير و جدول

كمدي مثل يك مرد هم فكر كن در اولين هفته اكران با 30 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم هفته در سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

كمدي مثل يك مرد هم فكر كن (Think Like a Man Too) در حالي اكران خود را از 20 ژوئن آغاز كرده كه در اولين هفته اكران با 30 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم هفته در سينماهاي آمريكاي شمالي را از آن خود كرد. اين كمدي به كارگرداني تيم استوري داستان زوجي است كه براي برگزاري مراسم ازدواج خود به لاس وگاس مي روند ولي برنامه هاي ازدواج آنها با مشكلات متعددي مواجه مي شود. كوين هارت، گابريل يونيون، و وندي مك لندون بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

اکشن کمدی و جنایی خیابان جامپ شماره 22 (22 Jump Street) در حالی اکران خود را از 13 ژوئن آغاز کرده که در هفته دوم اکران با 29 میلیون دلار عنوان دومين فيلم  پرفروش این هفته سینماهای امریکای شمالی را از آن خود کرده است. خیابان جامپ شماره 22 فیلمی به کاگردانی فیل لورد و کریستوفر میلر است که در 3306 سینمای آمریکای شمالی اکران شده و ماجرای دو مامور مبارزه با مواد مخدر است که در قالب دانش آموز به دبیرستانی وارد می شود تا به یکی از دلالان مواد محدر در دبیرستانها دست یابند. چنینگ تیتوم، جونا هیل و ایس کیوب بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 111 ميليون و 500 هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم 2 (How to Train Your Dragon 2) اکران خود را در 4268 سینما آمریکای شمالی آغاز کرده و در دومين هفته اکران با 25 میلیون و 300 هزار دلار در رتبه سوم پرفروشترین فیلمهای این هفته قرار گرفته است. در این قسمت از انیمیشن چطور اژدها را آموزش دهیم، هیکاپ و بی دندان به غاری یخی وارد می شوند که گونه های وحشی اژدها در آنجا یافت می شوند گه توسط زنی راهبری می شوند. دین دبوآ کارگردانی و نویسندگی این فسمت را برعهده دارد. جی باروشل، کیت بلانشت، و جرارد باتلر از صداپیشگان ین انیمیشن هستند. مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 95 ميليون و 200 هزار دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

درام موزيكال و شرح حال گونه پسران جرسي ( Jersey Boys) در حالي اكران خود را در 2905 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده كه در اولين هفته اكران با 13 ميليون و 500 هزار دلار عنوان چهارمين فيلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. اين فيلم به كارگرداني كلينت ايستوود  ماجراي 4 مرد از مناطق مختلف نيو جرسي است كه در دهه 1960 اقدام به تاسيس يك گروه موسيقي به نام چهار فصل مي كنند. جان لويد يانگ، اريك برگن و مايكل لومندا بازيگران اين فيلم هستند.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

اكشن فانتزي و خانوادگي خبيث (Maleficent) از 30 مي د ر 3450 سينماي آمريكاي شمالي اكران خود را آغاز كرده و در چهارمین هفته اكران موفق شد با 13 ميليون دلار عنوان پنجمین فيلم پرفروش اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد. خبيث فيلمي به كارگرداني رابرت سامبرگ است و بر اساس داستان «زيباي خفته» كلاسيك ديزني ساخته شده است. «آنجلينا جولي» ، «ال فانينگ» و «شارلتو كوپلي» بازيگران اصلي اين فيلم فانتزي هستند. مجموع فروش اين فيلم در چهار هفته اكران به 186ميليون دلار رسيده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

فيلمهاي لبه فردا، اشتباه ستارگان ما، مردان ایکس، سرآشپز ،و گودزیلا به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار,اخبارفرهنگی,پيشتاز سينماهاي آمريكاي شمالي

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------