لیلا حاتمی به صحنه تئاتر می‌آید



 

 

لیلا حاتمی به صحنه تئاتر می‌آید

 

لیلا حاتمی برای اولین بار در نمایش "منهای دو" به کارگردانی داود رشیدی روی صحنه تئاتر به ایفای نقش می‌پردازد. حسن معجونی، لیلی رشیدی، باران کوثری ، رحیم نوروزی و سیامک صفری دیگر بازیگران این نمایش هستند."منهای دو" از تیر ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.



داود رشیدی درباره گروه بازیگری نمایش "منهای دو" به خبرنگار مهر گفت: گروه بازیگری نمایش "منهای دو" تکمیل شدند و ما حدود یک هفته است که تمرینات نمایش را آغاز کرده‌ایم. در این نمایش لیلا حاتمی، سیامک صفری، حسن معجونی، لیلی رشیدی، باران کوثری و رحیم نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند و من علاوه بر کارگردانی تهیه‌کنندگی نمایش را نیز بر عهده دارم.



وی درباره زمان و مکان اجرای نمایش "منهای دو" افزود: تمرینات نمایش را شروع کرده‌ایم و قرار است از ابتدای تیرماه سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر در اختیار گروه قرار بگیرد و به احتمال زیاد از هفته اول تیرماه نمایش "منهای دو" را به صحنه خواهیم برد. قرار است به مدت ۴۵ شب نمایش را اجرا کنیم و در صورت استقبال مخاطبان این تعداد اجرا تمدید می‌شود.



رشیدی درباره عوامل دیگری که در اجرای نمایش "منهای دو" با وی همکاری دارند گفت: ترجمه نمایشنامه توسط دکتر شهلا حائری انجام شده است و طراحی صحنه نمایش را امیر اثباتی بر عهده دارد. محمدحسین شهبارزاده‌ مدیر تولید، رضا معطریان عکاس و محمدرضا اصلی دستیار کارگردان نمایش "منهای دو" هستند.



"منهای دو" فضایی طنزآمیز دارد و داستان آن درباره دو مرد مسن است که باخبر می‌شوند دو تا سه هفته بیشتر زنده نیستند. این دو در فرصت باقی‌مانده به سمت فضایی رویایی پیش می‌روند و با اتفاق‌هایی روبرو می‌شوند.



داود رشیدی سال ۸۵ در نمایش "زمین مقدس" به کارگردانی ایوب آقاخانی به ایفای نقش پرداخت. این هنرمند باسابقه که در مقام کارگردان تئاتر آثاری چون "ریچارد سوم" و "هنر" را به صحنه برده، سال‌هاست نمایشی را کارگردانی نکرده است.



لیلی حاتمی نیز که تا به حال در صحنه حرفه‌ای تئاتر حضور نداشته اولین حضور سینمایی خود را با فیلم "کمال‌الملک" زنده‌یاد علی حاتمی تجربه کرد و پس از آن در فیلم‌های "دلشدگان"، "شیدا"، "لیلا"، "ارتفاع پست"، "سالاد فصل"، "آب و آتش"، "حکم" و مجموعه‌های تلویزیونی "کیف انگلیسی" و "پریدخت" هم به ایفای نقش پرداخت..../ خبرگزارى مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------