آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

کنسرت با حاشیه‌های استقلال پرسپولیسی+ تصاوير



کنسرت با حاشیه‌های استقلال پرسپولیسی+ تصاوير

کنسرت رضا یزدانی، شب گذشته با حضور جمعی از بازیگران سینمای ایران در برج میلاد برگزار شد که البته این برنامه با حاشیه‌ و کرکری‌های طرفداران استقلال و پرسپولیس نیز همراه بود.

کنسرت رضا یزدانی,آلبوم های رضا یزدانی

به گزارش سينما خبر، دومین شب اجرای کنسرت رضا یزدانی در برج میلاد شب گذشته 17 اردیبهشت ماه با استقبال علاقمندان به موسیقی وی همراه بود. این کنسرت با 45 دقیقه تاخیر در ساعت 18:45 آغاز شد.

در ابتدا گروه وی که شامل میلاد عدل، مازیار احدپور، محمد خرمی‌نژاد، شهروز بردوده، یاور مرداد و آرش زمانیان بودند، قطعه ای را بدون حضور یزدانی اجرا کردند. این قطعه همنوایی گیتار الکترونیک و دف بود که با استقبال روبه‌رو شد.

پس از این بخش رضا یزدانی با اجرا قطعه "خاطرات مبهم" از آلبوم آخر خود با همین عنوان وارد صحنه شد. در بخشی از سن، طرحی از یک گاراژ ماشین طراحی شده بود که با این قطعه همخوانی داشت و یزدانی در این بخش از دکور می‌نشست.

کنسرت رضا یزدانی,آلبوم های رضا یزدانی
یزدانی در بخشی از اجرا گفت: از همه شما ممنونم که امشب آمدید و باز هم از ما حمایت کردید. قول می دهم باز هم برای شما خاطرات قشنگ بسازم و بیشتر قطعاتی را اجرا کنم که دوست دارید.

"کجا گمت کردم" از آلبوم "خاطرات مبهم" دومین قطعه ای بود که یزدانی اجرا کرد. یزدانی در ادامه این کنسرت به معرفی مهمانان پرداخت و گفت: دوستان عزیزی امشب در میان ما هستند. رفیق خوبم که همیشه در کنسرت های من شرکت می کند امشب نیز اینجا است. کامبیز دیرباز از بازیگران سینما است که همیشه با هم سر استقلال و پرسپولس کل کل می کنیم.

پس از معرفی دیرباز، این بازیگر که پیراهن قرمز تنش بود، بلند شد و احترام خود را به مردم و تیم پرسپولیس نشان داد. یزدانی پس از این حرکت دیرباز گفت: اول از همه شما می‌خواهم قهرمانی استقلال را تشویق کنید. من در بازی آخر پرسپولیس و سپاهان به شدت دوست داشتم که پرسپولیس برنده شود. این را در برنامه رادیو جوان هم عنوان کردم. پس از این صحبت من حدود 25 هزار پیامک به برنامه ارسال شد که حدود 10 هزار تای آنها تشکر بود و 5 هزار تا از من گله کردند که چرا به عنوان یک استقلالی این آرزو را کردم.

این صحبت‌های یزدانی از طرف مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت و برای لحظه ای طرفداران دو تیم به تشویق پرسپولیس و استقلال پرداختند.

در ادامه یزدانی قطعه "حس تاریخ" از آلبوم "ساعت 25" را اجرا کرد. در همین قطعه ایمان جعفری نوازنده ساکسیفون وارد صحنه شد و این قطعه را با دیگر نوازندگان گروه یزدانی اجرا کرد. البته این نوازنده در چندین قطعه دیگر هم گروه را همراهی کرد.

در اجرای قطعه "کافه نادری" یک از معروف‌ترین قطعات رضا یزدانی، بخش دیگر صحنه به شکل یک کافه طراحی شده بود که یزدانی این قطعه را در همان صحنه اجرا کرد. در ادامه یزدانی، الهام پاوه‌نژاد و پریوش نظریه را دو بازیگر سینما و تئاتر معرفی کرد. همچنین در میان جمع مجید نامجو مطلق حضور داشت که یزدانی از وی به عنوان افتخار استقلالی‌ها یاد کرد. وی افزود: یک زمانی هیچ دفاعی حریفش نبود. همچنین محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال را معرفی کرد و گفت: من بعضی مواقع پیش او می روم و با وی تمرین می‌کنم.

در ادامه یزدانی قطعه "فیلم کوتاه" از آلبوم "خاطرات مبهم" را اجرا کرد. "فقط یک کمی چای برای من بریز" از آلبوم "ساعت فراموشی" یکی دیگر از قطعاتی بود که یزدانی اجرا کرد.

کنسرت رضا یزدانی,آلبوم های رضا یزدانی
یزدانی در اجرای قطعه "ادامه بده" از آلبوم "خاطرات مبهم"  به همراه گروه خود گیتار الکترونیک زد که با استقبال روبرو شد. ترانه "طهران، تهران" نیز با تشویق حاضران همراه شد که البته بخشی از حاضران این قطعه را با یزدانی همخوانی کردند.

"آدم یک جاهایی رو مجبوره" دیگر قطعه ای بود که وی اجرا کرد. در ادامه علی اوجی تهیه کننده و مدیر برنامه یزدانی از تمام کسانی که از برگزاری این کنسرت حمایت کردند و وزارت ارشاد برای صدور مجوز تشکر و قدردانی کرد. وی همچنین این کنسرت را به زنده‌یاد خسرو شکیبایی تقدیم کرد.

در ادامه یزدانی قطعه "کوچه ملی" را اجرا کرد که عمدتا طی این سالها در اکثر کنسرت‌هایش اجرا می کند. پس از معرفی گروه توسط رضا یزدانی، قطعه "خلیج فارس" اجرا شد که پس از نام خلیج فارس تمامی حاضران در سالن به احترام بلند شدند و یزدانی را در خواندن این قطعه همراهی کردند.

این کنسرت ساعت 20:30 به اتمام رسید تا پارت بعدی شروع شود. در این اجرا تمامی سالن برج میلاد حتی تا بالکن نیز پر بود. در لابی برج میلاد، آلبوم های قبلی رضا یزدانی به شکل بک بسته به فروش می رسید که البته فروش پوستر وی نیز با امضا یزدانی با استقبال همراه بود..... /  cinemakhabar.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------